کد خبر: ۳۴۰۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
واکنش دهدشتی به اتهامات اخیر مرتضوی درباره کمیته تحقیق و تفحص

فرارروبه‌جلو سعید مرتضوی از اتهامات/مردم دروغگوها را می‌شناسند/مرتضوی به‌جبران مافات عملکرد گذشته خود استغفار کند

سید حسین دهدشتی در پاسخ به نامه اخیر سعید مرتضوی گفته است: مردم دروغگوها را خیلی خوب می‌شناسند‌. این گونه فرافکنی ها و فرار رو به جلو از قدیم شیوه آقای مرتضوی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات سعید مرتضوی در نامه‌ای درباره اتهام زنی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی گفت: فرارروبه جلو شیوه همیشگی مرتضوی است و مردم دروغگوها را خوب می شناسند و توصیه می کنم وی به جبران مافات عملکرد ناصواب گذشته خویش استغفار کند.

به گزارش آفتاب، سید حسین دهدشتی در پاسخ به نامه اخیر سعید مرتضوی به خانه ملت گفته است: مردم دروغگوها را خیلی خوب می‌شناسند‌. این گونه فرافکنی ها و فرار رو به جلو از قدیم شیوه آقای مرتضوی بوده است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روزها که به آخر خط رسیده است تعجبی ندارد که به هر مستمسکی دست بیندازد به ایشان توصیه می نمایم حال که از مشاغل دولتی و قضاوت منفصل شده اند این ایام را مغتنم شمرده و نسبت به جبران مافات عملکرد ناصواب گذشته خویش به توبه و استغفار و زیارت البته به قصد قربت و بدون جنجال رسانه ای بپردازد و از دنبال کردن توهمات ذهنی خود و سناریو پردازی دست بردارد راه صداقت را پیش بگیرد که النجات فی الصدق.

دهدشتی اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص بیش از دو سال قبل به قوه قضاییه ارجاع شده است بهتر است مرتضوی اگر پاسخی دارد در دادگاه ارایه کند.

وی در پاسخ به این که به خاطر تهمت های مرتضوی قصد شکایت از او را دارد یا خیرگفت: مرتضوی به دنبال غبارآلود کردن فضای سیاسی و رسانه ای جامعه و دادگاه است من در زمین او بازی نمی کنم اگر روزی بازی را شروع کنم مرتضوی است که باید در زمین من بدود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین