کد خبر: ۳۴۰۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

تایید صلاحیت 579 داوطلب نمایندگی مجلس در 12 حوزه انتخابیه فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تاکنون از مجموع 645 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 12 حوزه از مجموع 15 حوزه انتخابیه این استان، صلاحیت 579 نفر از سوی هیات های اجرایی استان احراز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی پژوهش جهرمی، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین صلاحیت 41 نفر نیز احراز نگردید و 25 نفر نیز انصراف خود را اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس، نتیجه بررسی صلاحیت ها در حوزه های انتخابیه شیراز؛ آباده، خرم بید و بوانات؛ جهرم، داراب و زرین دشت؛ فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین؛ فسا؛ لامرد و مُهر؛ سپیدان، ممسنی و رستم؛ مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان؛ سروستان، کوار وخرامه و همچنین نی ریز و استهبان مشخص شده است و نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در سه حوزه لارستان، کازرون و اقلید نیز پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: نتیجه بررسی صلاحیت ها فردا به داوطلبان اعلام خواهد شد و آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنها محرز نشده از روز 16 دیماه جاری به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

وی اظهار کرد: بررسی صلاحیت ها بر اساس اعلام مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی هیات های اجرایی انجام شده است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار است که هفتم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین