کد خبر: ۳۴۰۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

ترافيک نيمه‌سنگين در جاده هاي مازندران

محدوديت هاي ترافيکي از فردا تا جمعه در سه جاده هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال مي شود، ترافيک در جاده هاي ارتباطي مازندران نيمه سنگين است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش صدا و سيما؛ رئيس پليس راه مازندران از ترافيک نيمه سنگين اکنون در جاده هاي ارتباطي اين استان خبر داد..

سرهنگ محمد نژاد همچنين در باره اعمال محدوديت هاي ترافيکي در جاده هاي ارتباطي مازندران گفت: اين محدوديت ها از فردا تا جمعه در سه جاده هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال مي شود و بر اين اساس تردد موتورسيکلت از ساعت 12 و سي دقيقه ظهر فردا در اين جاده ها ممنوع است.

به گفته او محدوديت ترافيکي در جاده هراز از ساعت 8 تا 24 فردا ، پنجشنبه و جمعه با ممنوعيت رفت و آمد انواع کاميون اعمال مي شود.

در جاده سوادکوه هم روز جمعه همين ساعات رفت و آمد انواع تريلر ممنوع است . سرهنگ محمدنژاد همچنين از يکطرفه بودن جاده چالوس به کرج در منطقه دزبن از ساعت 17 و 30 تا 23 جمعه هجدهم دي خبرداد..

رئيس پليس راه مازندران با توصيه به رانندگان براي رعايت سرعت مطمئنه و داشتن تجهيزات زمستاني در سفرها؛ از والدين خواست با نسپردن خودروها به جوانان کم تجربه در حفظ سلامت آنان و ديگران کوشا باشند..
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین