کد خبر: ۳۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

پاسخ دفتر آیت‌الله هاشمی به یک خبر

دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، و کلیه مراکز و سازمان‌های منصوب به ایشان، هیچ شخص حقیقی و حقوقی را جهت دریافت وام به سیستم بانکی معرفی ننموده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :
دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به خبری که در برخی رسانه‌‌ها درباره دریافت وام از بانک ملی توسط این دفتر منتشر شده بود، در جوابیه‌ای نوشته است که "متأسفانه ضعف فکری تخریب‌گران در حدی است، که بدون آگاهی از اینکه دفتری به این نام وجود خارجی ندارد، اقدام به جعل مطلب علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نموده‌اند."

به گزارش آفتاب، متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

در آستانه انتخابات مجلس خبرگان، جریان تخریبی علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پس از آنکه از اقدامات قبلی خود در تخریب ایشان نتیجه معکوس گرفت، در تازه‌ترین اقدام، به جعل روی آورده و مدعی گردیده: دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله هاشمی، اقدام به معرفی فردی جهت دریافت میلیاردی و وام مذکور را با آن فرد تقسیم نموده است!، در حالی که چنین موضوعی به‌طور مطلق بی‌اساس بوده، نه فردی معرفی شده است و نه این دفتر وامی را دریافت کرده است.

متأسفانه ضعف فکری تخریب‌گران در حدی است، که بدون آگاهی از اینکه دفتری به این نام وجود خارجی ندارد، اقدام به جعل مطلب علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نموده‌اند.

این دفتر جهت آگاهی افکار عمومی اعلام می‌نماید، آثار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شامل خاطرات، خطبه‌های نماز جمعه و ... توسط "دفتر نشر معارف انقلاب" تدوین و منتشر می‌گردد و جعل عنوان "دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله هاشمی رفسنجانی" علاوه بر آنکه پیامد حقوقی دارد، موجب وهن تخریب‌گران در انجام اقدامات ناجوانمردانه خود می‌شود و قطعاً جاعلان مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است که دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، و کلیه مراکز و سازمان‌های منصوب به ایشان، هیچ شخص حقیقی و حقوقی را جهت دریافت وام به سیستم بانکی معرفی ننموده‌اند".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین