کد خبر: ۳۴۱۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

نجات یک محکوم به قصاص در البرز

از آنجایی که این خانواده دارای 4 فرزند مشترک بودند با شکایت همین فرزندان مشترک به عنوان اولیای دم، تحقیقات جنایی از طریق پلیس شروع شد که در نهایت، قاتل متواری در روستای خرمدره استان زنجان در محل مخفیگاه شناسایی، دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد.
آفتاب‌‌نیوز : معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان البرزگفت: با پیگیری های شورای حل اختلاف استان یک پدر از مجازات اعدام نجات یافت.
 
به گزارش ایرنا، لقمان کیاپاشا رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز با اشاره پرونده یک مورد قتل در شورای حل اختلاف کرج اظهار داشت: با پیگیری های مستمر و تلاش های صادقانه و مجدانه اعضای شورای حل اختلاف کرج، متهم محکوم به قصاص نفس که مدت 4 سال درحبس به سر می برد از دار مجازات رهایی یافت.

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: درسال 90 فردی به نام «م.ف» همسر خود به نام «گ.ق» را با ضربات چاقو به قتل می رساند و در دادگاه محکوم به قصاص نفس می شود.

وی افزود: از آنجایی که این خانواده دارای چهار فرزند مشترک بودند با شکایت همین فرزندان مشترک به عنوان اولیای دم، تحقیقات جنایی از طریق پلیس شروع شد که در نهایت، قاتل متواری در روستای خرمدره استان زنجان در محل مخفیگاه شناسایی، دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد و پس از طی مراحل قضایی و قطعیت حکم، پرونده از واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی وانقلاب کرج برای برقراری صلح وسازش به شورا ارجاع داده شد.

این مقام قضایی با اشاره به جایگاه صلح وسازش تاکید کرد: دلسوزی، پشتکار، تجربه و جدیت، اعضای شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف در جهت اخذ رضایت اولیای دم موثر بوده که با تلاش و انگیزه الهی این مهم به نتیجه ای مطلوب رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین