کد خبر: ۳۴۱۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

عبور اتوبوس از گاردریل وسط اتوبان قم - تهران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم گفت: یک دستگاه اتوبوس ولوو پس از برخورد با گاردریل وسط و تیر چراغ برق در اتوبان قم - تهران به لاین مخالف رفت که خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس ولوو از سمت تهران به اصفهان در حرکت بود که در کیلومتر ۴۰ این آزادراه به علت خستگی و خواب آلودگی راننده پس از برخورد با گاردریل و تیر چراغ برق وسط به لاین مخالف رفت.

وی افزود: در ادامه بر اثر سقوط تیر چراغ برق یک دستگاه سواری سمند به آن برخورد کرد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اینکه راننده اتوبوس به مدت ۸ ساعت و سی دقیقه رانندگی کرده بود، توصیه کرد: رانندگان وسیله نقلیه می‌بایست هنگامی که احساس خواب آلودگی کردند وسیله نقلیه را به راننده کمکی واگذار و در دفترچه ثبت ساعت شروع به کار راننده دوم قید شود تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

جمشیدی راد گفت: این حادثه این بار به خیر گذشت اما با توجه به عدم استحکام گاردریل نیاز هست که هرچه سریع‌تر این مسیر توسط نیوجرسی‌های مفصلی ایمن سازی شود.

کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ غلام عباس بلفکه گفت: با توجه به شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر که از یکی استان‌های غربی کشور موادمخدر تهیه و به مرکز کشور انتقال می‌دادند، دستگیری متهمان و کشف محموله در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در این خصوص شب گذشته پس از اطلاع از این که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال عبور از محورهای مواصلاتی استان قم هستند بلافاصله چندین اکیپ از مأموران مبارزه با مواد مخدر استان به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

بلفکه گفت: در ادامه، خودرو متهمان در یکی از جایگاه‌های سوخت استان شناسایی و سپس هر دو نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: این افراد اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور هستند که با انتقال خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از ۳۰۰ کیلوگرم حشیش و حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و نهایتاً متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دست سارقان مغازه در قم کمتر از ۴۸ ساعت رو شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو سارق مغازه در قم خبر داد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان متهمان در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه مغازه وی با تخریب شیشه سکوریت مورد دستبرد قرار گرفته و اموال داخل آن شامل ۲۰ عدد کیف زنانه و مبلغ ۱۷ میلیون ریال به سرقت رفته پرونده در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه پس از حضور مأموران در محل و روئیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سپس با اخذ دستور از مقام قضائی استان طی دو عملیات هر دو نفر در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی افزود: متهمان در تحقیقات مأموران به سرقت از دو مغازه دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در استان اعتراف و نهایتاً پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان ضمن هشدار به کسبه خواست تا از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری کرده و سریعاً آن را به بانک بسپارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین