کد خبر: ۳۴۱۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

اولین قمقمه آب هوشمند جهان /عکس

آنچه مشاهده می‌کنید اولین قمقمه آب هوشمند با نمایشگر رنگی است که در نمایشگاه امسال لاس‌وگاس توسط کمپانی LifeFuels رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز : شاید همگان در نگاه اول فکر کنند یک موبایل زشت به دست گرفته‌اند اما کمپانی نوظهور لایف فولز می‌خواهد با این وسیله میزان آب مصرفی بدن شمارا یادآوری کرده و گزارش کاملی از مایعاتی که می‌نوشید را به شما ارائه کند.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها مکمل‌ها در ترکیب با آب‌معدنی در اغلب فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد اما اینکه یک فرد چقدر از این مکمل‌ها را نیاز دارد و اینکه به چه چیزهایی نیاز داشته و چقدر باید بخورد، از فاکتورهای تعریف‌شده در این قمقمه هوشمند 195 دلاری است که در CES 2016 برای اولین بار به نمایش درآمده است.

5 غلاف به‌اصطلاح سوختی برای این قمقمه تعبیه‌شده که اجازه اندازه‌گیری انواع مایعات و نوع مکمل‌ها را هنگام ورود ثبت کرده و اندازه‌گیری می‌کند.

همه‌چیز از طریق اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند منتقل‌شده و باواسطه اپلیکیشن مخصوص اطلاعات شخصی-بهداشتی شما مدیریت می‌شود.

حالا شما می‌دانید روزی چقدر شیر نارگیل می‌خورید؟ چقدر آب پرتغال می‌خورید و چه مقدار هم آب‌معدنی می‌نوشید.

اگر بدنتان کم آب شود نیز به شما گزارش خوردن بیشتر مایعات به‌صورت آلارم داده می‌شود.

نمایشگری که به‌اندازه ساعت هوشمند در وسط قمقمه نصب‌شده نیز اطلاعات لازم را به‌صورت مستقل به شما می‌دهد. نمایشگر و موتورهای تعبیه‌شده اندازه‌گیری انواع مایعات باید هرچند روز یک‌بار به‌صورت وایرلس شارژ شوند.

40 برند آب و مایعات روی آن تعریف‌شده و با اپلیکیشن‌های سلامتی مانند FitBit و اپل هلث (روی آیفون) نیز سازگاری پیدا می‌کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین