کد خبر: ۳۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

معاون وزیر خارجه سوئیس: روابط ایران و اروپا با توافق هسته ای توسعه و بهبود می یابد

معاون وزیر امور خارجه و رییس سازمان کمک های انسان دوستانه سوئیس گفت: روابط بین ایران و اروپا پس از توافق هسته ای یقینا بهبود و توسعه خواهد یافت و ما نسبت به این امر امیدواریم.
آفتاب‌‌نیوز : مانوئل بسلر روز چهارشنبه در حاشیه نشست سه جانبه ایران، سوئیس و سوریه که پیرامون حل بحران سوریه برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود: سوئیس یک ماموریت بشردوستانه در سوریه دارد و به روشنی بیان کرده ایم که نیازمند و حامی کمک های انسان دوستانه ایران در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص بشردوستانه بین وزرای خارجه ایران و سوئیس مذاکره و گفت و گو شده و طرفین بر این موضوع تاکید بسیاری داشته اند.
رییس سازمان کمک های بشردوستانه سوئیس گفت: این کشور در فعالیت های بشردوستانه تلاش خود را خواهد کرد تا با همکاری مشترک با ایران به اهداف خود برسیم.
بسلر افزود: ایران برای ما بسیار مهم است و ارتباط مستقیم و صمیمی با دولت جمهوری اسلامی ایران داریم.

وی در خصوص توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا پس از توافق هسته ای نیز گفت: امیدواریم و مطمئن هستیم این توافق به توسعه روابط منجر و باعث افزایش روابط دوستانه و ارتباط بین کشورها خواهد شد.

نشست سه جانبه ایران، سوئیس و سوریه امروز با حضور نمایندگان سه کشور در هتل اسپینانس تهران برگزار شد پیش از این نیز این سه کشور برای کمک رسانی با آوارگان سوری نشست هایی برگزار کرده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین