کد خبر: ۳۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

ورود سامانه بارشی به کشور از آخرین روز هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پایانی هفته در استان‌های اردبیل و گیلان، وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی تدوام خواهد داشت و در غالب نقاط کشور بخصوص در سواحل دریای خزر دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه ، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی فردا (17 دی ماه) در مناطق غربی استانهای آذربایجان غربی، کردستان و مناطق شمالی آذربایجان شرقی بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از اواخر وقت چهارشنبه و صبح روز پنجشنبه (16 و 17 دی ماه) سواحل شرقی دریای خزر و استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با افزایش ابر، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از بعدازظهر جمعه (18 دی ماه) سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد و بتدریج گستره این سامانه جنوب غرب ، دامنه‌های البرز مرکزی و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت. در دو روز آینده مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران گفت: هوای تهران پنجشنبه (17 دی ماه) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 13 و6 درجه سانتیگراد خواهد بود. جمعه (18 دی ماه) هوای این استان ابری در بعدازظهر همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای روز آدینه 13 و کمترین آن 7 درجه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین