کد خبر: ۳۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

زيان اقتصادی حوادث رانندگی برای کشور؛ روزانه 32 ميلياردتومان

با حضور دکتر جباري و هيئت همراه در راستاي توسعه خدمت‌رساني به مشمولين حمايت‌هاي صندوق تامین خسارت بدنی کشور، نمايندگي شمالغرب کشور این صندوق در شهر تبريز، ديار سهند و شهريار افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آيين افتتاح اين دفتر؛ مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور با قدرداني از همکاري و حمايت نهاد قضائي مستقر در استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: در سال گذشته بيش از 15 هزار نفر از مردم زير چتر حمايتي صندوق قرار گرفتند و بالغ بر 3226 زنداني را آزاد گرديد.

به گزارش روابط عمومي صندوق تامين خسارت بدنی کشور، جباري افزود: سال گذشته زيان اقتصادي که حوادث رانندگي فقط در بخش صدمات بدني و جاني  براي کشور داشت، روزانه 32 ميليارد تومان بود، با اين رقم‌ها مي‌شود کارخانه ساخت‌، راه ساخت و به توسعه کشور کمک کرد.

مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور به تشريح وضعيت حوادث رانندگي در استان آذربايجان شرقي پرداخته و گفت: در سفر سال گذشته به اين استان تلاش شد که پرونده‌هاي مشمول حمايت صندوق را صفر کنيم ولي متاسفانه افزايش بي‌رويه حوادث رانندگي در استان وجود دارد و همين امر باعث شده رتبه آذربايجان شرقي از نظر تعداد کشته‌ها و مصدومين بالا برود.

مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور در ادامه به راه‌اندازي دفاتر نمايندکي اين نهاد در مناطق مختلف اشاره کرده و افزود: با مجوز ارزشمندي که دولت تدبير و اميد در راستاي گسترش دسترسي آحاد مردم به خدمات صندوق صادر فرمودند‌، 10 نقطه در کشور جهت راه‌اندازي دفتر نمايندگي صندوق تعيين گرديد که اولين دفتر در استان کرمان افتتاح و هم اکنون شمالغرب کشور در شهر تبريز به بهره‌برداري رسيد که استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي و اردبيل تحت پوشش اين دفتر خواهند بود.

جباري حضور در استان‌ها را به نفع مردم و صندوق دانسته و اظهار داشت: ما از حضور در استان‌ها دو هدف را دنبال مي‌کنيم‌، اول اينکه گروه هدفي که به ما مراجعه مي‌کنند کمک کنيم سهل‌تر و آسان‌تر خدمات و حمايت‌هاي صندوق را دريافت کنند دوم اينکه چون جنس کار ما حقوقي است بتوانيم تعامل خوبي با مسئولان قضايي استان داشته باشيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین