کد خبر: ۳۴۱۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

واکنش‌های پرسپولیسی‌ها به بازداشت سوشامکانی

واکنش های جالب پرسپولیسی ها به ماجرای بازداشت سوشا مکانی در روزهای گذشته پر است از نکته.
آفتاب‌‌نیوز :
سوشا مكاني پس از حضور در دادسراي فرهنگ و رسانه و ارائه توضيحاتي، با دستور بازپرس بازداشت شد. بازداشت سوشا خیلی زود خبر اول تمام رسانه های ورزشی ایران شد. البته حتی عالی ترین مقامات امنیتی و قضایی کشور هم در این باره سخن گفتند. اشتباه فاحش دروازه بان پرسپولیس در استفاده از تکنولوژی های جدید و از همه مهمتر در استفاده از نرم افزارهای ارتباط با فضای مجازی ، او را وارد دردسری کرده که حتی می تواند فوتبالش را به کلی نابود کند . آنچه برای سوشا به دلیل عدم مدیریت صحیح زندگی خصوصی اش رخ داده اما یکی از حوادث تلخ این روزهای فوتبال ماست. حالا همه سعی دارند تا هر طور هست به او کمک کنند. از دوستانش در پرسپولیس تا حامد لک در صبای قم. دلشوره برای سرنوشت سوشا ، چالش بزرگ همه اهالی فوتبال است تا این گلر جوان به سرنوشت شوم بازیکنان با استعدادی مثل مجاهد خضیراوی یا مهرداد میناوند دچار نشود . آنچه در ادامه می خوانید واکنش اهالی تیم فوتبال پرسپولیس است به آنچه برای سوشا در هفته ای که گذشت ، رخ داده.

خبر كوتاه بود اما چند روزي اهالي فوتبال و رسانه‌ها را درگير خود كرده است. حميد درخشان بلافاصله پس از شنيدن اين خبر گفت: «او قدر فرصتي كه پارسال به او دادم را ندانست. من به خاطر اينكه سوشا را براي تيم ملي تربيت كنم به او ميدان دادم و نيلسون گلر خوب برزيلي را رد كردم تا اعتماد و اميد به دست بياورد. من در پرسپوليس به مهدي مهدوي‌كيا، ادموند بزيك و نيما نكيسا هم همين ميدان را دادم كه آنها قدر فرصت را دانستند اما سوشا مكاني ندانست!»

اما مهدي مهدوي‌كيا در خصوص بازداشت مكاني گفت: «من زياد در جريان داستان مكاني نيستم و از طريق رسانه‌ها متوجه شدم. متأسفانه اين اتفاقات در كشورمان مي‌افتد و فقط مختص فوتباليست‌ها نيست بلكه آنهايي كه معروف هستند بيشتر در خطرند. در كل اتفاق خوبي نيست كه در زندگي شخصي ديگران جست‌وجو كرد و اينكه آنها در زندگي خود چه كاري انجام مي‌دهند.»

در ادامه مهدي طارمي و احمد نوراللهي دو بازيكن جوان پرسپوليس در تماس با علي دايي از او خواستند كه به همبازي‌شان كمك كند. دايي هم به اين دو اطمينان داد تا جايي كه قانون اجازه بدهد و حقوق شخصي كسي ضايع نشود ماجرا را پيگيري مي‌كند و از آنها نيز خواست با درس گرفتن از اين اتفاقات متوجه باشند كه گاهي يك اشتباه مي‌تواند همه زندگي شخصي و حرفه‌اي يك ورزشكار را به هم بريزد.

علي پروين اسطوره باشگاه پرسپوليس نيز در مصاحبه اختصاصي با خبرورزشي گفت: «تازه نيم ساعت پيش در جريان مشكل سوشا مكاني قرار گرفتم و از همين فردا مي‌افتم دنبال كارش...»

كريم باقري هم براي ملاقات با سوشا مكاني در بند راهي زندان اوين شد اما به دليل عدم هماهنگي با قاضي پرونده، نتوانست دروازه‌بان پرسپوليس را از نزديك ببيند و مجبور شد از همان راهي كه رفته بازگردد.

همچنين محسن بنگر و مهدي طارمي با انتشار پست‌هايي در اينستاگرام به حمايت از سوشا مكاني پرداختند و رامين رضاييان هم از علي كريمي خواست به اين دروازه‌بان كمك كند.

جعفر كاشاني رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس هم اظهارنظري انجام داد و اعلام كرد دروازه‌بان بي‌اخلاق نمي‌خواهيم اما يك روز پس از انتشار اين حرف و پس از مصاحبه وكيل سوشا مكاني، حرفش را پس گرفت!

علي‌اكبر طاهري هم با وجود آنكه گفته مي‌شود مرتب به دادسرا مي‌رود و از طريق قاضي پرونده پيگير وضعيت سوشاست از مصاحبه با رسانه‌ها در اين خصوص خودداري مي‌ورزد. البته او تنها خواسته کسی با اظهار نظر اشتباه یا درخواست وساطت از قاضی ، مسئله را حادتر نکند.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین