کد خبر: ۳۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

واکنش رییس پلیس راهور درباره تردد خودروهای پلیس بدون معاینه فنی

رییس پلیس راهور گفت: عدم مراجعه ما به مراکز معاینه فنی عادی، طبقه بندی‌هایی است که ستاد کل برای خودروهای نظامی مشخص کرده و نظر قائم مقام معاینه فنی خارج از حیطه وظایف او است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار تقی مهری درباره صحبت های حسینی منش قائم مقام ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران، گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح سالهاست که خودروهای پلیسی به صورت هفتگی و ماهانه در تعمیرگاه هایی که برای سلامت خودرو نظامی در نظر گرفته شده است بازدید و سلامت خودرو از نظر ظاهری و فنی بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه اظهار نظر این مقام مسئول، شخصی است و این موضوع خارج از حیطه وظایف وی است، گفت: ما به مراکز معاینه فنی عادی که زیرمجموعه شهرداری است، مراجعه نمی کنیم و علت عدم مراجعه ما به این مراکز، طبقه بندی هایی است که ستاد کل برای خودروهای نظامی مشخص کرده است.

سردار مهری ادامه داد: برای خودروهای پلیس دفترچه های تعمیرات، جایگزین برچسب معاینه فنی است و با توجه به اینکه سلامت خودروهای پلیس برای ستاد کل نیروهای مسلح حساسیت دارد از دفترچه تعمیرات به صورت روزانه بازدید می شود.

به گزارش مهر، وی گفت: میانگین عمر مفید خودروهای وارداتی پلیس ۷ سال و نیم و میانگین عمر خودروهای تولید داخل پلیس ۵ سال است و نکته جالب توجه این است که عمر مفید ۹۰ درصد خودروهای پلیس، زیر ۸ سال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین