کد خبر: ۳۴۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

محموله 560 کیلو مُرفین در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله 560 کیلوگرمی مُرفین در بازرسی از یک دستگاه تریلر تانکردار حامل قیر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار عبدالرضا آقاخانی اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان روز چهارشنبه موفق شدند با کار اطلاعاتی و عملیاتی ویژه، یک دستگاه خودروی تریلر نفتکش حامل محموله بزرگ مواد مخدر را در منطقه شرق استان شناسایی و متوقف کنند.

وی با بیان این که این محموله از مرز شرقی کشور بارگیری و به مقصد استان تهران و البرز حمل می شد تا از آنجا ترانزیت شود، افزود: قاچاقچیان 560 کیلوگرم مُرفین را در تانکر حامل قیر جاسازی کرده بودند که با تیزهوشی ماموران، این محموله کشف شد.

آقاخانی از دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد و گفت: امسال با حجم وسیعی از ورود مواد مخدر به کشور مواجه بودیم و در همین زمینه نیز فعالیت های مبارزه با مواد مخدر استان بطور چشمگیری افزایش یافت و توانستیم تا به این لحظه ضربه سنگینی به مافیای قاچاق مواد مخدر وارد آوریم.

وی تصریح کرد: با توان عملیاتی و اشرافیت بالای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 29 تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از یکصد باند قاچاق مواد نیز منهدم شد.

آقاخانی از مبارزه سنگین با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: خرید و فروش مواد مخدر در سطح محله ها یکی از دغدغه های جدی مردم بوده و پلیس نیز مصمم است تا به این موضوع بطور جدی عمل کرده و بتواند گام های مهمی در سالم سازی محیط زندگی مردم خوب استان بردارد.
حدود 27 تن انواع مواد مخدر در 9 ماه نخست امسال در استان اصفهان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین