کد خبر: ۳۴۱۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

در جایی که کاندیدا نداشته باشیم، از اصولگرایان معتدل حمایت می کنیم

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: باید صلاح جامعه را مقدم بر مصالح فردی بدانیم تا آینده بهتری برای کشور بسازیم.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام سید حسین موسوی تبریزی در کنگره حزب مشارکت های مردمی استان گیلان افزود: کسانی بودند که می خواستند با شیطنت های مختلف بین احزاب اصلاح طلب اختلاف بیندازند اما خوشبختانه همان اختلافات جزئی نیز برطرف شده است.

وی اضافه کرد: راهبردی را پیش می بریم که آنچه صلاح جامعه است، انجام دهیم و بتوانیم آینده کشور را بهتر از آنچه که هست، بسازیم.

موسوی تبریزی با اشاره به اینکه امیدواریم کشورمان طوری باشد که استعدادها نه تنها در نطفه خفه نشود، بلکه بیش از پیش ظهور یابد، گفت: باید به کمک همدیگر، بدون خط قرمزهای تحمیلی بتوانیم فرصت ها را به گونه ای استفاده کنیم که در جهت پیشرفت و کمال جامعه باشد.

وی یادآور شد: البته مقدسات همواره جزء خط قرمزهای ما هستند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: رجل در قرآن کریم به معنای انسان و شامل زن و مرد می شود و منحصر به مرد بودن نیست.

موسوی تبریزی یادآور شد: در زمان تهیه پیش نویس اولیه، بعضی از آقایان فشار می آوردند که باید شرط مرد بودن نوشته شود و آیت الله شهید بهشتی برای اینکه مشکلی پیش نیاید، از رجال سیاسی استفاده کردند.

دبیر کل مجمع مدرسان و محققان حوزه علمیه قم با هم بودن را برای پیشرفت و تحقق عدالت و اصلاح جامعه لازم دانست و افزود: امروزه یکی از راه های همفکری کردن، پشت هم بودن و تشکیل احزاب است.

وی اظهار کرد: گاهی در موقع انتخابات، حزب تشکیل می شود اما بعد از آن رها می شود اما احزاب باید به فعالیتشان در زمانی غیر از انتخابات هم ادامه داده و برنامه داشته باشند.

موسوی تبریزی پشتیبانی مردم را سرمایه بزرگی برای موفق شدن در کارها خواند و افزود: رئیس جمهوری، چهره ملت ایران را به دنیا شناساند که ملت ایران زیربار زور نمی روند.

وی بر لزوم نفوذ احزاب بین مردم تاکید و اضافه کرد: در این زمان است که احزاب می توانند پیشرفت کنند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: اتحاد بین احزاب اصلاح طلب و افرادی که عضو حزب نیستند اما در جامعه تاثیرگذار هستند، اکنون بیش تر شده است.

وی گفت: در همین راستا، یکی از گزینه ها این است که پس از مشخص شدن تائید صلاحیت ها در جاهایی که کاندیدا کم داشته باشیم از اصولگرایان معتدل استفاده کنیم.

وی افزود: البته ما نباید میدان را برای کسانی که چند سال مملکت را خراب کردند، باز بگذاریم.

موسوی تبریزی یادآور شد: در جاهایی که دو نامزد اصلاح طلبان هستند، براساس میثاق نامه باید یکی به نفع آن کسی که احتمال رای آوردنش بیشتر است، کنار برود.

دبیرکل مجمع مدرسان و محققان حوزه علمیه قم درباره حمله به سفارت عربستان در مشهد و تهران گفت: معتقدیم به شهادت رساندن شیخ نمر از سوی آل سعود برنامه ریزی شده بود و اما حمله افرادی به سفارت عربستان ، اقدام های زشت عربستان را تحت الشعاع قرار داد.

وی با اشاره به محکوم کردن اقدام عربستان توسط بزرگان و مقام های کشورمان افزود: حمله کنندگان به سفارت عربستان، دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

وی با یادآوری قوانین بین المللی در زمینه حفاظت از سفارتخانه ها گفت: بر اساس این قوانین به دیپلمات های کشورها و همچنین ساختمان های آنها باید احترام بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین