کد خبر: ۳۴۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

مظلومی: از اول هم دنبال قهرمانی نبودیم/ امید ابراهیمی را با 5 بازیکن هم عوض نمی‌کنیم

سرمربی استقلال گفت: به دلیل حساسیت‌هایی که برای جذب بازیکن خارجی وجود دارد، سعی می‌کنیم بازیکن داخلی جذب کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «ما نیازی به مهاجم نداریم. به دنبال جذب بازیكن هستیم. اگر بازیكن داخلی نگیریم، بازیكن خارجی جذب خواهیم كرد. حساسیت ویژه ای روی بازیكن خارجی وجود دارد و به همین دلیل سعی می كنیم بازیكن داخلی بگیریم.»
او درباره جر و بحث با معینی در هیات مدیره استقلال گفت: «جر و بحثی نبوده. هیات مدیره از ما حمایت می كند. مسئولان باشگاه الان از ما حمایت نكنند پس كی باید حمایت كنند؟» مظلومی درباره جدایی امین حاج محمدی از استقلال گفت: «از بازیكنی اسم نمی‌آورم. ما گفتیم كه اگر بازیكنی از جمع ما جدا شود یك مدافع می‌گیریم.»
او درباره پروپیچ هم گفت: «بازیكنی را به زور نگه نمی‌داریم. سجاد شهباززاده از تركیه پیشنهاد دارد ولی قرار شد نیم فصل دیگر به ما كمك كند. پروپیچ هم قرار نیست از ما جدا شود.» مظلومی در پاسخ به این سوال كه آیا گسترش خواهان معاوضه امید ابراهیمی با شجاعیان است؟ گفت: «امید ابراهیمی را با 5 بازیكن هم عوض نمی‌كنیم.»
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال كه اگر استقلال قهرمان نشود این موضوع را به گردن جذب نشدن بازیكنان مورد نظرش می اندازد؟ گفت: «از اول هم دنبال قهرمانی نبودیم. اما الان دنبال این هستیم كه صدرنشینی را حفظ كنیم. 17 هفته بدون دو بازیكن خارجی كه آن ها را از دست دادیم بازی كردیم و باید جای آن ها را پر كنیم.»
او درباره محرومیت حنیف عمران زاده گفت: «عمران زاده 90 دقیقه فحش خورد و از این رای واقعا تعجب می كنم. باید به این موضوع توجه می شد. او كاری نكرده بود كه این همه فحش بخورد.» مظلومی همچنین درباره شایعه جذب تیموریان گفت: «تیموریان بازیكن بزرگی است ولی او را نمی خواهیم. در پست او چند بازیكن داریم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین