کد خبر: ۳۴۱۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

تحقق 70درصدی وعده های رئیس جمهوری درسفرهای استانی

دبیر ستاد سفر استانی و مدیر کل پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری از تحقق 70 درصدی وعده های دولت درسفرهای استانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا صالحی هفته گذشته در سفری استانی با بیان اینکه در معاونت اجرایی ریاست جمهوری تحقق وعده های دولت پیگیری می شود، گفت که سعی براین است تا به وعده های رئیس جمهوری جامه عمل پوشانده شود.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی دولت نهم و دهم، 214 هزار میلیارد تومان وعده به مردم داده شد که از این رقم 67 هزار میلیارد تومان محقق شد.

وی گفت: با فرض قیمت ها و درآمدهای مربوط به این دوران که اکنون به ترتیب افزایش و کاهش یافته اند، تحقق باقیمانده وعده های دولت پیشین به 18 سال زمان نیازمند است.

صالحی با بیان اینکه به طور میانگین به لحاظ مالی 31 درصد از وعده های مربوط به سفرهای استانی دولت نهم و دهم محقق شده است، افزود: در برخی استان ها تا 86 درصد و در بعضی استان ها نیز بین 10 تا 12 درصد تحقق وعده دولت قبل را شاهد هستیم.

دبیر ستاد سفرهای رئیس جمهوری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انجام 24 سفر استانی توسط دکتر روحانی گفت: با احتساب مناطق تهران، 9 سفر دیگر از جمله قزوین باقی مانده است.

صالحی، تقدم و تاخر در انجام سفرهای استانی را در تفاوت در میزان اختصاص اعتبار به طرح ها، برنامه ها و پروژه های استان ها بی ارتباط دانست و گفت: رئیس جمهوری برای حل همه مشکلات استان ها به آنها سفر نمی کند بلکه این سفرها با هدف تسهیل و تسریع در اجرای برخی پروژه ها و طرح ها، پیگیری مباحث اقتصادی و دیدار با مردم و نخبگان هر استان انجام می شود.

صالحی ، گفت: در این سفرها طرح های مورد نیاز هر استان که نیاز به تعریف و اجرا داشته و از قبل بررسی شده اند مطرح و در خصوص آنها تصمیم گیری می شود.

در هفته ای که گذشت معاونان رئیس جمهوری، وزرا و معاونان آنها 50 سفر به شهرها، روستاها و مراکز استانها داشتند و در دهها سفر جداگانه نیز پیگیر طرح های دولت، حل مشکلات مردم و توسعه و آبادانی مناطق مختلف بودند.

به گزارش ایرنا، این سفرها جدا از سفرهای مقام های عالیرتبه استانی است که بی وقفه و شبانه روزی ادامه دارد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین