کد خبر: ۳۴۱۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

برگزاری سومین جلسه دادگاه سعید مرتضوی

سومین جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با شکایت شکات خصوصی و سازمان تامین اجتماعی در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : در جلسه نخست دادگاه که 25 آبان ماه برگزار شد، سعید مرتضوی با حضور در جمع خبرنگاران گفته بود: موضوع جلسه دادگاه دو مطلب بود؛ یکی شکایت گروه پالیزدار علیه من و دیگری شکایت وکیل سازمان تامین اجتماعی و موضوع تحقیق و تفحص مجلس بود.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی افزوده بود: در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست هر دو موضوع را قرائت کرد و بنا به تشخیص رئیس دادگاه ابتدا گروه پالیزدار شامل عباس پالیزدار و وکیل‌مدافع وی و چند نفر دیگر از جمله مصطفی ترک‌همدانی، حاج محمود عطار و ترک‌همدانی به وکالت آقای ترابی و سایر افراد گروه پالیزدار که از بنده شاکی بودند، شکایت‌شان را مطرح کردند. شکایت آن‌ها دو موضوع بود که در دو بند از سوی دادستان تهران بررسی شد؛ یکی افترا و دیگر اینکه آن‌ها اعتراض کردند که چرا از منزل‌شان بازرسی به عمل آمده است که پس از تفهیم اتهام بنده از خود دفاع کردم.

مصطفی ترک همدانی که خود نیز از شاکیان خصوصی این پرونده محسوب می‌شد، گفته بود: در این جلسه کل کیفرخواست قرائت شد، اما صرفا به بخشی از پرونده که مربوط به شکات خصوصی بود، رسیدگی شد.

عباس پالیزدار دیگر شاکی خصوصی این پرونده نیز پس از پایان جلسه اول دادگاه در جمع خبرنگاران گفته بود: شکایت ما در مرحله بازپرسی شامل موارد زیادی بود که متاسفانه فقط یکی از بندهای آن با صدور کیفرخواست به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارجاع شد. جلسه بعدی دادگاه مربوط به موضوع تامین اجتماعی است و ما در جلسه امروز اظهارات و شکایت‌مان را گفتیم و قرار شد رئیس دادگاه دو استعلام بگیرد.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی روز چهارشنبه 16 دی ماه در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که پس از پایان دادگاه، سعید مرتضوی در جمع خبرنگاران حضور نیافت.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
دادگاه مرتضوی بیشتر برای بستن دهان بعضی هاست ولی در نهایت محکوم نمیشود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین