کد خبر: ۳۴۱۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

شکوری‌راد: اعتبار کسانی که به احمدی نژاد ابراز ارادت کردند، از بین رفت

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: باید فضا برای حضور هر دوجناح کشور در انتخابات مجلس آتی فراهم باشد.
آفتاب‌‌نیوز : علی شکوری‌راد در بخشی از این گفت و گو، اجرای دقیق قانون نظارت استصوابی از سوی شورای نگهبان را ضروری دانست و گفت: بعد از پیروزی اصلاح طلب ها در انتخابات سال 92 به نظر می‌رسد هر دو جناح به نتیجه انتخابات پیش رو چشم دوخته اند تا ببینند آینده سیاسی کشور به چه سمتی می‌رود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اصول گرایان که هشت سال همه ارکان قدرت را در دست داشتند، احساس می‌کنند رخنه ای در حصار قدرت آنان ایجاد شده که اصلاح طلب ها می‌توانند دوباره به قدرت بازگردند و در انتخابات مجلس کرسی‌های بیشتری کسب کنند.

این عضو شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان همچنین با اشاره به اختلاف میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: در اردوگاه اصولگراها کاملا مشخص است که امکان یکپارچگی وجود ندارند. نه فرد شاخصی دارند که بتواند آن ها را جمع کند و نه اختلافاتشان سطحی و قابل حل است. آقای احمدی نژاد آمد و اصولگرا ها بویژه اصولگرایان سنتی را از جایگاه خود خارج کرد. آبروی جناح راست را برد. بعضی از آن ها با ابراز شیفتگی نسبت به احمدی نژاد وزانت خود را از دست دادند و اعتبارشان با حرف ها و موضع گیری هایشان در قبال او از دست رفت.

شکوری راد اضافه کرد: هنوز این افراد نتوانسته اند جایگاه قبلی خود را پیدا کنند. بخشی از افراد که توسط احمدی نژاد برکشیده شدند، از زیر به رو آورده شدند و به آنها می شود گفت سیاستمداران نوکیسه، هنوز سردرگم و گیج هستند و نمی دانند به کجا می خواهند چنگ بزنند. برخی از اصولگرایان معتدل متوجه اشتباهاتشان شدند و مشغول اصلاح اشتباهات خود هستند. آنها برای ما منشاء نگرانی نیستند و حضورشان چه بسا مفید هم هست. ممکن است در زمره کاندیداهای مورد حمایت ما نباشند اما ما باید خوشحال بشویم که تعدادی از آن ها در مجلس آینده حضور داشته باشند؛ چرا که هرگاه مجلس یک دست شود امکان بروز ناهنجاری در آن وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ‌ وجود نظر های مختلف در مجلس لازم است، گفت: بنابراین ما از حضور نمایندگان اصولگرای معتدل در مجلس خوشحال خواهیم شد . اصولگرایان افراطی با روش‌هایشان جایی در میان مردم ندارند. به نظر من آن ها نیز منشاء نگرانی نیستند. آنها نمی توانند رای مردم را جلب کنند. فقط در جاهایی ممکن است شاهد فرصت برای اصولگرایان افراطی باشیم که در مقابلشان هیچ اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدلی نباشدکه در این حالت افراطیون ممکن است با رای کم وارد مجلس شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین