کد خبر: ۳۴۱۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

شهرداری تهران: سوخت توزیعی درپایتخت استاندارد است/نگرانی وجودندارد

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران وابسته به شهرداری با تأکید بر اینکه بر اساس بررسی های انجام شده کیفیت بنزین و گازوییل توزیع شده در تهران نزدیک به استانداردهای یورو چهار است، گفت: نگرانی بابت کیفیت سوخت مصرفی در پایتخت وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید وحید حسینی با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر توزیع سوخت بی کیفیت در آلوده ترین روز پایتخت گفت: نمونه های سوخت آن روز مورد آزمایش قرار گرفته و منتظر اعلام نتیجه نهایی این بررسی هستیم.

وی اظهار کرد: چندی پیش شایعه ای مبنی بر توزیع سوخت بی کیفیت در روزی که شاخص کیفیت هوای تهران به عنوان آلوده ترین روز پایتخت بر روی عدد 162 قرار داشت، منتشر شد.
به گفته حسینی، با طرح این شایعه و به منظور پیگیری و بررسی بیشتر از سوخت توزیع شده در آن روز نمونه گیری شد که نتیجه آزمایش هنوز نهایی نشده و در حال حاضر نمی توانیم این شایعه را تکذیب و یا تایید کنیم.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه امکان تمیز نبودن یک محموله سوخت از تمام محوله های وارداتی وجود دارد اظهار کرد: از بد اقبالی وزارت نفت، شهرداری تهران و شهروندان پایتخت، ممکن است آن محموله در همان روزی که وضعیت هوا ناسالم بوده، توزیع شده باشد.

شاخص کیفی هوای تهران در طول سه هفته (اواخر آذر و اوایل دی ماه) در شرایط ناسالم قرار داشت و بر این اساس کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت چندبار تشکیل و تدابیری از جمله تعطیلی مدارس، ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه و فروش مجوز روزانه تردد در محدوده زوج و فرد در شهر تهران را بکار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین