کد خبر: ۳۴۱۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

پلیس مصر سه مهاجم هتل گردشگری را کشت/ در حمله افراد مسلح؛ 2 پلیس مصر کشته شدند

مقامات امنیتی مصر اعلام کردند که در درگیری با مهاجمان به یک هتل گردشگری در شهر " الغردقه " سه مهاجم کشته و دو گردشگر نیز زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش  رسانه های مصر، یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور سه مهاجم ناشناس به هتل سیاحتی در شهر غردقه را به هلاکت رساندند.

مهاجمان مسلح  ناشناس جمعه شب گذشته با حمله به هتل سیاحتی نزدیک به میدان اکوافن در شهر غردقه دو گردشگر را زخمی کردند.

بنابراین گزارش، هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته است.

تروریست های داعش پنجشنبه شب دو حمله جداگانه به اتوبوس گردشگران اسرائیلی را در نزدیکی هتلی در قاهره و انفجار لوله های گاز مصر به اردن را برعهده گرفته اند.
در این گزارش اشاره شده نزدیک به 15 تن در یکی از خیابان های منطقه اطراف هتل اهرام های سه گانه در خیابان الهرم تجمع کردند و در هنگام عبورشان از مقابل هتل اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای پلیسی که محافظت هتل را برعهده داشتند کردند که این اقدام خسارت های مالی به هتل و اتوبوس گردشگران وارد کرد.

از سوی دیگر خبرگزاری مصر امروز شنبه از حمله افراد مسلح به خودروی پلیس در حومه قاهره (پایتخت) و کشته شدن یک افسر و یک سرباز مصری خبر داد.

به گزارش میزان، یک مقام امنیتی این کشور اعلام کرد که افراد مسلح با حمله به خودروی پلیس یک افسر و یک سرباز را در منطقه جیزه در نزدیکی قاهره کشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین