کد خبر: ۳۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

واکنش مدیرعامل تراکتورسازی به بیانیه ملوان

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: انتظار داریم مسئولان باشگاه ملوان صبورتر باشند و همه را به همدلی دعوت می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : سعید عباسی در مورد اعتراض باشگاه ملوان به حضور مهدی شریفی در تراکتورسازی و حواشی که در این مورد به وجود آمده است، گفت: از این مسئله متعجب شدم و نمی‌دانم چرا این موضوع اینقدر بزرگ شد.

وی افزود: ما به عنوان تیمی که کاملا نظامی هستیم و هیچ درصدی از باشگاه متعلق به بخش غیرنظامی نیست به طور کامل در امر حضور بازیکنان سرباز در تراکتورسازی تابع ستاد کل نیروهای مسلح و تقسیمی که در رابطه با بازیکنان سرباز صورت می‌گیرد هستیم.

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد: تراکتورسازی شرایط بسیار حساسی دارد و از یکی دو ماه دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود. در این شرایط می‌طلبد نگاه ملی بیشتری نسبت به تراکتورسازی و حتی سه تیم دیگری که در لیگ قهرمانان حضور دارد بشود چراکه می‌دانید حریفان آسیایی تیم‌هایی مثل نماینده‌های عربستان، امارات،‌ قطر و ... هستند و وقتی تراکتورسازی یا هر نماینده دیگری به موفقیت برسد کل مردم کشور از این موضوع خوشحال می‌شوند.

وی افزود: اگر شریفی راهی تراکتورسازی شد به خاطر وضعیت تیم و تقویت تراکتورسازی برای حضور در ادامه مسابقات بود که این اتفاق با تصمیم مسئولان امر افتاد. هیچ کدی برای این بازیکن تا به امروز برای باشگاهی خاص زده نشده بود. در کنار این موارد شما در نظر بگیرید که تراکتورسازی 6 بازیکن سرباز خود را در نیم‌فصل از دست داده بود و اینطور نیست که تمام بازیکنان سرباز را به تیم ما بدهند.

عباسی تاکید کرد: اینکه مسئولان ملوان اعلام کردند بازیکنان سرباز راهی تراکتورسازی می‌شوند درست نیست. حسین ماهینی و آرش افشین بازیکنان ملی‌پوش سربازی خود را در ملوان می‌گذرانند. شهاب کرمی هافبک فولاد در لیگ سیزدهم که قهرمان شد در ملوان است. سیدحسین حسینی گلر استقلال اکنون سرباز ملوان است. همچنین باید این مسئله هم بیان شود که کد سربازی ماهینی و حسینی برای تراکتورسازی زده شد اما این نفرات در ملوان به میدان می‌روند و مواردی که در مورد حضور همه سربازها در تراکتورسازی مطرح می‌شود صحت ندارد آیا ما به حضور ماهینی و حسینی در ملوان اعتراض کردیم؟

وی در ادامه یادآور شد: باشگاه ملوان نباید خودش را نسبت به شریفی محق بداند. انتظار ما از مسئولان این تیم این است که سعه‌صدر بیشتری داشته باشند و با آرامش بیشتری با این مسائل برخورد کنند. اصلا قبل از اینکه بحث سربازی شریفی در تراکتورسازی مطرح شود آیا ملوانی‌ها می‌دانستند این بازیکن در نیم‌فصل قرار است سرباز شود. نه ما و نه ملوان به عنوان تیم‌های نظامی نمی‌توانیم خودمان را در مورد حضور هیچ کدام از بازیکنان سرباز محق بدانیم و وقتی یک سرباز به تیمی دیگر رفت فکر کنیم اتفاق ناحقی افتاده است.

به گزارش فارس، عباسی در ادامه یادآور شد: ملوان تیم خوبی است و پتانسیل بالایی دارد. ما توقع داریم از هیات مدیره این باشگاه که همه از افراد دارای مسئولیت‌های بالا در کشور هستند صبر بیشتری داشته باشند. اگر بنا به مشکلات مالی است ما با از دست دادن 6 بازیکن و مشکلات فراوانی که داریم وضعیتمان از ملوان بدتر است و در این شرایط در آسیا هم بازی کنیم. حضور شریفی در یک تیم تضمین‌کننده برد یا باخت نیست. البته این بازیکن با توجه به جمیع جوانب می‌تواند به ما کمک زیادی کند و در آسیا کنار سایر بازیکنان باعث موفقیت تراکتورسازی شود. درکل باز هم همه دوستان را دعوت به یک‌صدایی می‌کنم تا با همدلی بیشتر برای موفقیت فوتبال ایران در عرصه ملی و بین‌المللی تلاش کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین