کد خبر: ۳۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

فدراسیون فوتبال میزبانی عمان و هر کشوری غیر از ایران را تکذیب کرد

فدراسیون فوتبال ایران پذیرش بازی در زمین بی طرف را تکذیب کرد. یورو اسپورت به نقل از یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که ایران بازی با عربستان با میزبانی عمان را پذیرفته است. خبری که مسوولان فدراسیون فوتبال ایران قویا آن را تکذیب می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : فدراسیون فوتبال ایران پذیرش بازی در زمین بی طرف را تکذیب کرد. یورو اسپورت به نقل از یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که ایران بازی با عربستان با میزبانی عمان را پذیرفته است. خبری که مسوولان فدراسیون فوتبال ایران قویا آن را تکذیب می کنند.

به گزارش عصرایران، یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال که به خاطر آنچه حفظ وحدت رویه بود حاضر به افشای نامش نشد در گفت و گو با عصرایران اعلام کرد:« شک نکنید که فدراسیون فوتبال ایران از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد. ما فقط در ایران بازی می کنیم و به هیچ وجه حاضر نیستیم که در کشورهای سوم بازی های خود را ادامه دهیم»

او در مورد گزارشی که توسط یورو اسپورت منتشرشده گفت:« هیچ مکاتبه ای میان ایران و AFC مبنی بر پذیرش کشور سوم به عنوان میزبان انجام نگرفته و همه اخباری که در مورد رد میزبانی قطر ، پیشنهاد میزبانی لبنان و پذیرش میزبانی عمان مطرح می شود از اساس دروغ است. »

این مسوول در مورد امنیت تیم های عربستانی در ایران گفت:« AFC خود به خوبی می داند که ایران امن ترین کشور منطقه است. همین طور که مسابقات تیم های عراق ، سوریه و افغانستان هم در ایران برگزار شده و درخواستی از یک باشگاه کویتی هم داشته ایم برای میزبانی بازی هایش در ایران . حالا چطور شده که کشوری می خواهد ادعا کند که ایران امنیت ندارد»

او در مورد عکس العمل فدراسیون فوتبال گفت:« ایران به هیچ وجه از موضع خود کوتاه نخواهد آمد»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین