کد خبر: ۳۴۱۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

روایت یک زن فرانسوی که از جهنم داعش فرار کرد

یک زن فرانسوی بعد از اینکه توانست از دست گروه تروریستی داعش در خاک سوریه فرار کند، ماجرای پیوستن به این گروه را "سفر جهنمی" توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری میزان،"سوفیا کاسیکی" زنی است که به همراه پسر چهار ساله اش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش عازم خاک سوریه شد، اما در آنجا تجربه وحشتناکی در انتظارش بود و به همین علت مجبور شدن به فرانسه فرار کند.

وی به خبرنگار نشریه "آبزرور" انگلیس گفت: با پسر 4 ساله ام برای پیوستن به داعش به سوریه رفتم، اما این یک سفر جهنمی بود. عناصر گروه تروریستی داعش را در واقع جانورانی وحشی بودند.

این زن فرانسوی تجربه تلخ خود را در کتابی به نگارش درآورده است، تا از شستشوی مغزی و پیوستن جوانان دیگر به این گروه تروریستی جلوگیری کند.

وی  که در کنگوی دمکراتیک به دنیا آمد و پس از درگذشت مادرش از نه سالگی در کنار خواهرش در حومه پاریس بزرگ شده است.

این زن فرانسوی گفت که همسرش را متقاعد کرد که به سفری کاری برای حضور در یک مرکز ایتام در استانبول می رود، اما به همراه پسرش از ترکیه عازم سوریه شد.

این زن گفت: پس از رسیدن به خاک سوریه تصور می کردم که به امور خود تسلط دارم، اما دیدم که در حال جذب زنان و دختران امثال خودم هستم. داعشی ها نقطه ضعف من را فهمیدند و پی بردند که من یتیم بودم و اعتماد به نفس ندارم.

وی خاطرنشان کرد: زندگی در مرکز داعش در شهر رقه در سوریه کاملا با بهشتی که داعش آن را ترویج می دهد و برای جذب جوانان تلاش می کند متفاوت است. در آنجا بدون فرد محرم و همسر و بدون پوشش نمی توانستم از خانه خارج شوم. تنها راه فراری که به ذهنم رسید، ازدواج کردن با یکی از عناصر داعش بود. زنان در آنجا در واقع رحم هایی هستند که فقط برای داعش بچه تولید می کنند.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
1
7
این هم از اون خبرهای بی سرو ته بودا ..... زاییده ذهن نویسنده نه عکسی نه مدرک و سندی ..... تو این اوضاع فقط اتهام زنی بود بدون دلیل و منطقی!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین