کد خبر: ۳۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

اولتیماتوم پلیس به خودروهای فک‌پلاک شده

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به خودروهایی که به دلیل آلایندگی و دودزا بودن فک پلاک شده‌اند، هشدار داد که طی 10 روز نسبت به رفع نقض خود اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: این طرح در روزهایی که وضعیت هوا در شرایط سالم نیز قرار دارد ادامه داشته و ماموران پلیس با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی و یا دودزا برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال میزان برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: خودروهای آلاینده فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کنند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به خودروهایی که از سوی پلیس فک پلاک شده‌اند، تاکید کرد: از این رو آن دسته از خودروهایی که فک پلاک شده‌اند، تنها 10 روز فرصت دارند با مراجعه به تعمیرگاه نسبت به رفع نقص و آلایندگی خود اقدام کنند، در غیراینصورت در صورت مشاهده پلیس اقدام به توقیف این خودروها کرده و علاوه بر اعزام پارکینگ، 50 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین