کد خبر: ۳۴۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

راهكار هوشمندانه فيليپس/ با تكنولوژی جديد همراه شويد

ایرانی‌ها عاشق فن آوری و تغییر هستند؛ نشان این ادعا وجود گوشی های تلفن همراه، لوازم صوتی و تصویری و ابزارهای الکترونیکی بهداشت شخصی با آخرین فن آوری های روز دنیا در خانه های مردم است. دنیای امروزه پر است از ابزارهای الکترونیکی که توسط برندهای مختلف رونمایی شده و تبلیغاتشان زینت دهنده جای جای زندگی و شهر ما می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
از آنجايي كه همراه شدن با تكنولوژي هزينه اي سربار بهمراه دارد، حس وفاداری به یک برند خاص و داشتن یک محصول از همان برند با فن آوری جدیدتر، یکی از ویژگی های ایرانیان است.آيا برندهایی که خود داعیه مشتری مداری و کسب رضایت مندی مشتریان وفادار خود هستند برای این طیف از طرفداران خود فکری نمی اندیشند؟

شركت فیلیپس در طرح نوآورانه ای با نام "فرصت تغير از خوب به عالي" دارندگان ریش تراش های برقی را به استفاده از محصولی بهتر با ویژگی های منحصر بفرد و کارآمدتری ترغیب می کند تا اصلاح کردن تبدیل به یکی از کارهای جالب و بدون دردسر روزانه شود. 

طرح تعویض ریش تراش های قدیمی از هر برند و مدل، راهکاری است تا استفاده کنندگان ریش تراش های برقی بتوانند با دریافت تخفیف بسیار ویژه، شانس داشتن محصولی قدرتمند، کارا و حرفه ای را داشته باشند و از یک اصلاح سریع، نرم و راحت لذت ببرند . ريش تراشهايي با فن آوري منحصر بفرد كه خطوط چهره را شناسايي ميكند (Contour Detect ) و لازم نيست پوست صورتتان را به اينطرف و آنطرف بكشيد. همچنين تيغه هاي ويژه كه بشكل عدد 7 هستند ( V – Track) كه مو را به سمت بهترين وضعيت برش هدايت مي كنند تا بهترين نتيجه اصلاح را ارائه دهند. 

بايد گفت كه اين تنها فن آوري هايي نيست كه با تعويض ريش تراش قديمي خود ميگيريد، حركت سري ريش تراش هاي جديد فيليپس كه به 8 جهت مختلف مي چرخند و انعطاف پذيري قابل توجهي دارند.

از مشخصات منحصر بفردديگر اين دستگاه بايد از فن آوري (Lift& Cut ) نام برد كه بطور آساني مو را بالا ميكشد و مي تراشد.

اينك دارندگان ریش تراش های برقی می توانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات بهداشت شخصی و با ارائه ریش تراش قدیمی خود از هر مارک و مدلی، یک ریش تراش جدید از سِری 9000 و یا 5000 فیلیپس انتخاب کرده و با استفاده از مبالغ قابل توجه تخفیف، از داشتن یک دستگاه حرفه ای احساس رضایت کنید.

راهكار هوشمندانه فيليپس/ با تكنولوژی جديد همراه شويد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین