کد خبر: ۳۴۲۱۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

سردارنقدی: پشت‌پرده شهادت شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان در تهران آمریکا است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پشت پرده همه دشمنی‌ها و مشکلات ما همان گونه که امام راحل (ره) فرمود، آمریکا بود. پشت پرده به شهادت رساندن شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان در تهران نیز آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور اظهار کرد: ما ظرفیت‌های بسیار بزرگی از اخلاص، جهاد و ایثار داریم که دستمایه اصلی برای پیشرفت و اعتلای کشور است.

وی افزود: وقتی می خواهیم ماموریت بسیج که جذب، آموزش و سازماندهی مردم برای حضور در عرصه های انقلاب هست را بشناسیم می بینیم بهترین و اثر بخش ترین راه، توسل به گنج بزرگ و بی پایان دفاع مقدس و شهدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت های انجام شده در تجهیز و زیرساخت راهیان نور گفت: در راهیان نور نمایشخانه های بزرگ رزمی ایجاد شده، که تاکنون به این صورت کار نشده بود، همچنین توسعه قدمگاه ها و زیارتگاه های شهدا از جمله اقدامات مهم این عرصه است.

نقدی با اشاره به دیگر فعالیت هایی که توسط بسیجیان در زمینه محتوایی انجام شده گفت: سالانه نزدیک به 300 عنوان کتاب دفاع مقدس را در درون بسیج به صورت سازماندهی شده نشر می دهیم و هر ساله جشنواره های مقاومت در رشته های مختلف شعر، موسیقی، سرود، ادبیات، فیلم و تئاتر با حضور بسیجیان هنرمند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یادواره های شهدا آثار و برکات زیادی دارد، گفت: نزدیک به 15 تا 20 هزار یادواره شهدا در محلات و صدها یادواره در نواحی برگزار می شود و در سطح استانی نیز کنگره های استانی و برای اقشار هم کنگره های قشری را برگزار می کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه بسیاری از این ظرفیت ها ناشناخته هستند اظهار کرد: 7 هزار زن شهید داریم، وقتی که برای آنها کتاب، سرود، فیلم تولید شد، آثار آن نیز در جامعه زنان دیده شد و به دنبال آن هم پیام تاریخی و بلند مقام معظم رهبری، در خصوص نقش مهم زن در انقلاب و دفاع مقدس صادر شد که جا دارد کتاب هایی نیز در مورد این پیام نوشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به اسطوره های ناب ورزشی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 5 هزار ورزشکار شهید داریم که برخی اسطوره اند باید این ظرفیت های عظیم را استخراج و بر روی هریک از آنها کار کنیم، اگر نظیر یکی از این شهدا در دیگر نقاط دنیا وجود داشت همه جا تبلیغ می کردند.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش به انتقال مفاهیم دفاع مقدس از طریق نمایش های رزمی اشاره کرد و گفت: در احداث دهکده مقاومت قدم های خوبی برداشته شده که کارکرد آن بیشتر جنبه عملی و میدانی دارد و با ایجاد فضای مناسب ورزش، بازی و تفریح از آن طریق به جوانان فرهنگ دفاع مقدس را انتقال می دهیم.

وی با بیان اینکه باید بصیرت در دشمن شناسی را تقویت کنیم، گفت: پشت پرده همه دشمنی ها و مشکلات ما همان گونه که امام راحل (ره) فرمود، آمریکا بود. پشت پرده به شهادت رساندن شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان در تهران نیز آمریکا است.

نقدی با تاکید بر اینکه محور اصلی تمام شرارت‌ها علیه ایران آمریکاست، ادامه داد: هدف آمریکا این است که درگیری در منطقه ایجاد کند و ما را با عربستان درگیر کنند که نباید فریب بخوریم. یک فرد انقلابی برای از بین بردن طاغوت، به کاخ پادشاه حمله می‌کند، نه به خانه نوکر و مستخدم شاه.

وی ادامه داد: هدف اعدام شیخ نمر و حمله به سفارت عربستان هموار کردن راه، برای پیشبرد سیاست های آمریکا در منطقه است آنها می خواهند در افکار عمومی ایران دشمن اصلی را عوض کنند و سطح مبارزات ایران را از رویارویی با آمریکا به سطح مقابله با عربستان تنزل دهند.

وی افزود: آمریکا برای نفوذ به ایران هر کاری می کند در شرق و غرب کشور آموزش و تجهیز گروهک های تروریستی را انجام می دهد، حتی در بودجه سال 2016 خود 2 میلیارد و 308 میلیون دلار برای دموکراتیزه کردن ایران و چند کشور دیگر اعتبار در نظر می گیرد.

به گزارش ایسنا، نقدی دشمن اصلی در جنگ بین ایران و عراق را آمریکا دانسته و افزود: همه فکر می کنند که جنگ، با عراق بود در صورتی که با آمریکا جنگیدیم آمریکایی که از ابتدا ژست بی طرفی داشت در صورتی که دشمن اصلی بود. وقتی صدام به سقوط نزدیک شد آمریکا مستقیما وارد جنگ با ایران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
11
راست میگی. پشت سر تمام مشکلات ما آمریکاست! تو ایران اغتشاش میشه پشتش آمریکاست! تو ایران دزدی میشه پشتش امریکاست! تو ایران کسی مثل بابک زنجانی پول ملت رو میخوره ، پشتش امریکاست! مردم ایران سر همدیگه کلاه میگذارن، پشتش امریکاست! دریاچه ارومیه داره خشک میشه، پشتش امریکاست! تازه کم بارونی، یا سیل ، فقر، فساد، رشوه خواری، پارتی بازی و ... همه و همه پشتش امریکاست!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
9
خوبه که همیشه یکی رو دارید که کوتاهی های خودتونو ندازید گردنش
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
9
امريكا حسن نيت دارد و كار بدي نميكند
نادان ها و احمق هاي خودمان هستند كه پشتيبانى هم ميشوند
سعدی
|
Germany
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
10
ولی نیروی انتظامی میگفت مردم بوده اند البته از نوعی که نمیشه زد.جناب سردار نکند میخواهید بگویید امریکاییها رو نمیشه زد
ایرانی
|
Germany
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
11
یعنی واقعا" آن چهره های سرشناسی که درحمله به سفارت دخالت داشتند و خیلی ها هم سلفی گرفتند آمریکایی هستند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین