کد خبر: ۳۴۲۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

آخرین وضعیت حمید سبزواری + ملاقات‌کنندگان

به گفته خانواده حمید سبزواری، وضعیت عمومی این شاعر پیشکسوت انقلاب رو به بهبود است.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن ممتحنی - پسر حمید ممتحنی متخلص به «سبزواری» - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: حال عمومی ایشان خوب است و نسبت به روزهای اول بسیار بهتر شده‌اند. خوشبختانه خودشان می‌توانند غذا بخورند و تنها کمی ضعف عمومی دارند که امیدواریم به زودی رفع شود.

او همچنین درباره این که تا کنون چه چهره‌هایی به دیدار حمید سبزواری رفته‌اند به این نام‌ها اشاره کرد: سیدعباس صالحی و علی مرادخانی (دو معاون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سیدمحمد میرمحمدی (نماینده مقام معظم رهبری)، رجایی (از طرف دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی)، سیدحسن هاشمی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، غلامعلی حداد عادل (رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نماینده مجلس)، رمضانعلی سبحانی‌فر (نماینده مردم سبزوار در مجلس)، راه‌چمنی، علی بروغنی (نماینده حوزه انتخابیه سبزوار در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی)، دست‌اندرکاران و هیأت علمی جشنواره شعر فجر، نماینده بیت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، سیدمحمد حسینی (وزیر پیشین ارشاد) و جمعی از اهل ادب و هنر.

به گزارش ایسنا، حمید سبزواری از 11 دی‌ماه به دلیل خون‌ریزی معده در بیمارستان‌ آسیا بستری شده است.

این شاعر متولد سال 1304 در سبزوار، از 14 سالگی شروع به سرودن شعر کرد و شعرهایش را در دفتری به نام «فریادنامه» می‌نوشت. او همچنین برای انقلاب شعر و شعار می‌ساخت که در راهپیمایی‌ها و نمازجمعه خوانده می‌شد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خمینی ای امام و الله اکبر خمینی رهبر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یک عیادت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
از صدا و سیما چند نفر از جمله آقای دکتر جعفری معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما نیز از آقای سبزواری عیادت کردند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین