کد خبر: ۳۴۲۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

10 کشته در حمله زنان انتحاری به مسجدی در شمال کامرون

مقام‌های کامرون اعلام کردند دو عامل انتحاری زن امروز(چهارشنبه) به مسجدی واقع در یک شهر نزدیک مرز این کشور با نیجریه در زمان نماز صبح حمله کردند که در اثر این حمله دست کم 10 تن کشته و نزدیک به 12 تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
میدجیاوا باکاری، فرماندار منطقه وقوع این حمله گفت، گمان برده می شود این حمله که در شهر کولوفتا نزدیک مرز کامرون با نیجریه رخ داد از جانب اعضای گروه تروریستی بوکوحرامی که چند روز پیش با گذر کردن از مرز وارد خاک کامرون شده اند رخ داده است.

شهر کولوفتا در منتهی علیه شمالی کامرون به دلیل نزدیک بودن به مرز نیجریه جایی که بوکوحرام در آن فعالیتهای تروریستی انجام می دهد چندین بار هدف حمله این گروه تروریستی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ در ماه دسامبر یک حمله انتحاری دیگر منسوب به گروه بوکوحرام در کامرون سبب کشته شدن دست کم هفت نفر و زخمی شدن 30 تن دیگر شد. در ماه سپتامبر نیز بمبگذران انتحاری بوکوحرام در حمله ای در کولوفتا 9 نفر را کشته و 18 تن دیگر را زخمی کردند.

از اوایل سال گذشته میلادی گروه بوکوحرام اقدام به تشدید حملات تروریستی خود در کامرون و دیگر کشورهای همسایه نیجریه به دلیل حمایت نظامی از ارتش نیجریه در مبارزه با این گروه تروریستی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین