کد خبر: ۳۴۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

هوای تهران، کرج و اصفهان ناسالم است

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشورامروز چهارشنبه اعلام کرد:هوای تهران، کرج و اصفهان ناسالم و کلان شهرهای اهواز، تبریز، اراک، شیراز و مشهد در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مرکز کنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، وضعیت تحلیل گرد و غبارازساعت هشت صبح 22 دی ماه تا هشت صبح 23 دی به دلیل پوشش ابر در حال عبور در بخش های کوهستانی شمال غربی در ابتدای روز، حاشیه دریای خزر در بعدازظهر در منطقه مرزی شمال شرقی، شرق و بخش هایی از مرکز ایران امکان پذیر نبود.

از ساعت 16 روزگذشته گرد و غباردر مناطق بدون ابر ایران با غلظت قابل توجهی پدیدار شد و تا ساعت 20 افزایش داشت، این پدیده تا صبح امروز با همان غلظت باقی مانده است.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه ( 14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 24 درصد است. 

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران صاف با بیشینه دمای 9 و کمینه 1 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 

آزادی گفت: هوای تهران برای 48 ساعت آینده صاف در پاره ای نقاط غبارآلود در بعدازظهر افزایش ابر و 24 ساعت بعدی آن کمی ابری در پاره ای نقاط غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 13 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوب غربی گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین