کد خبر: ۳۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۶:۴۲

شكايت از سازمان صداوسيما به مقام رهبري

آفتاب‌‌نیوز : نماينده تهران در جمع خبرنگاران پارلماني با انتقاد شديدالحني از معاونت سياسي صداوسيما به دليل موضع‌گيري‌هاي جناحي و انتصاب سردبير اخبار بيست‌وسي تصريح كرد: معاونت سياسي صداوسيما و سردبيري اخبار بيست‌وسي سياست‌هاي خاص در حمايت از كانديداي معين در انتخابات رياست جمهوري دارند.

اين سخنان نادران در حالي عنوان مي‌شود كه شوراي نظارت بر صداوسيما در آخرين نشست خود كه باحضور نمايندگان سه‌قوه و مهندس عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما درباره سياست‌هايي تبليغي صداوسيما و برنامه‌هاي اين سازمان درخصوص انتخابات رياست جمهوري برگزار شد از تلاش و اهتمام صداوسيما در ايجاد فضاي انتخاباتي براي افزايش آگاهي‌هاي مردم و تحقق مشاركت حداكثري در عرصه انتخابات اقداماتي كرد.

سخنگوي ستاد انتخابات توكلي در ادامه انتقاد از عملكرد سازمان صداوسيما افزود: خبر روز يكشنبه 21 فروردين اخبار بيست‌وسي به نحوي تنظيم شده بود كه گويي لاريجاني كانديداي نهايي همه اصولگرايان است و توكلي به نفع ايشان كنار خواهد رفت.

نادران تأكيد كرد: اين خبر كذب محض است و از مديريت اصولگراي صداوسيما توقع داشتيم كه رعايت ملي بودن اين رسانه و بي‌طرفي در ارتباط با كانديداها و پرشور كردن مشاركت عمومي جديت بيشتري به خرج دهند.

وي در پايان اظهارداشت: در اين خصوص با آقاي ضرغامي صحبت كرده‌ام و به شدت از اين موضوع گله كردم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین