کد خبر: ۳۴۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

ناراحتی شدید ونگر بعد از توقف برابر لیورپول

سرمربی توپچی ها از تساوی برابر لیورپول بسیار ناراحت است و احساس ناامیدی می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آرسنال در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی را در آنفیلد از دست داد. توپچی ها تا دقایق پایانی از حریف سرشناس خود با نتیجه سه بر دو پیش بودند اما در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کردند تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

طبیعی است که آرسن ونگر از چنین تساوی بسیار ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: گل خوردن در دقیقه 90، بسیار ناراحت کننده است. نباید چنین اتفاقی برای ما می افتاد. تا دقایق پایانی تیم برنده بودیم اما با گلی که دریافت کردیم، دو امتیاز حساس را از دست دادیم. گل بچگانه ای را دریافت کردیم و نباید چنین اتفاقی می افتاد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، او ادامه داد: بازی را بد شروع کردیم. لیورپول شروع بهتری داشت و به گل هم رسید اما رفته رفته بهتر شدیم و در نهایت هم سه گل به ثمر رساندیم. وقتی نتیجه سه بر دو شد، می توانستیم گل چهارم را هم به ثمر برسانیم اما این لیورپول بود که در نهایت گل تساوی را به ثمر رساند و یک امتیاز به دست آورد.

سرمربی آرسنال در پایان سخنانش گفت: باید به ستایش از بازیکنان لیورپول پرداخت. آنها تا آخرین لحظه بازی جنگیدند و دست از تلاش برنداشتند. البته باید این را هم بگویم که نمی توانم بازیکنان آرسنال را سرزنش کنم. آنها نهایت تلاش خود را در این دیدار به کار گرفتند و تا پایان جنگیدند ولی من از نتیجه راضی نیستم زیرا می توانستیم پیروز این بازی باشیم.

آرسنال با وجود تساوی در این دیدار با 43 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. این درحالی است که لیورپول با 31 امتیاز در رده نهم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین