کد خبر: ۳۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

نوباوه: عکس دستگیری نظامیان آمریکایی بیشتر از موشک 3 هزار کیلومتری برد کرد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رسانه تاکید کرد: عکس دستگیری نظامیان آمریکایی که در 130 رسانه دنیا پخش شد کاری کرد که موشک 3 هزار کیلومتری ما نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت شهدای رسانه و روز بسیج رسانه که صبح امروز در حوزه هنری برگزار شد، گفت:  شهدای رسانه هیچ‌گاه جز سلاح قلم، اسلحه به دست نگرفتند و آنچنان جانفشانی کردند که مصداق مردان بزرگ خدا هستند و امروز همه دنیا می‌داند مهمترین رکن قدرت، رکن رسانه است.

نوباوه با بیان اینکه ما جنگ افزار دفاعی لازم را در امر رسانه طراحی نکرده‌ایم، تاکید کرد: امروز باید این پهنه بسیج را آنچنان بگسترانیم که همه مردم خودشان را بسیجی بدانند و رسانه‌ها این قدرت را دارند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید رهبر تا چند سال پیش حتی شهید محسوب نمی‌شد و خیلی از همکاران ما در سابقه‌شان یک روز هم حضور در دفاع مقدس برایشان ثبت نشده و این یک نقیصه است که بنده با سردار فیروزآبادی هم صحبت کرده‌ام.

وی تصریح کرد: امروز این شبکه های اجتماعی هم تهدید است هم فرصت، امروز سرزمین سوخته به‌ درد آمریکایی‌ها نمی‌خورد، آنها نوکر می‌خواهند و سرزمینی می‌خواهند تا آن را استثمار کنند و کالاهایشان را در آن بفروشند.

نوباوه با بیان اینکه امروز باید تضارب فکری وجود داشته باشد تا انقلاب پیشرفت کند،‌گفت:‌ امروز 140 رادیو و تلویزیون علیه ما به زبان فارسی برنامه پخش می‌کنند، ما امروز تاریخ ساز ترین ملت دنیا هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رادیو تلویزیون ما با 40 ایستگاه بودجه‌اش با شهرداری تهران برابری می‌کند و رسانه ای است که یک تنه در برابر جهان ایستاده است اما به تلویزیون می‌گویند با تبلیغات بودجه اش را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ همه جنگ ما جنگ فرهنگی است. هیچ تهدید نظامی ما را تهدید نمی‌کند، آنها می‌دانند حریف ما در جبهه نبرد نیستند و  از این رو باید در مبارزه بازنگری کنیم در حالی که فرزندان ما مرد عنکبوتی را بهتر از مشاهیرمان می‌شناسند.

به گزارش فارس، نوباوه بسیج رسانه را مهم‌ترین رکن بسیج دانست و گفت: تاریخ نشان داده ایرانی ها در دفاع سرزمینی بهترین ها هستند اما در عرصه رسانه اینطور نیست در حالی که با رسانه می‌توان علاوه بر مشکلات اقتصادی همه مشکلات کشور را رفع کرد.

وی تاکید کرد: کاری که عکس دستگیری نظامیان آمریکایی کرد موشک 3 هزار کیلومتری ما نمی‌کند؛ عکسی که در 130 رسانه دنیا پخش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین