کد خبر: ۳۴۲۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

نوع پوشش وزیر تونسی جنجال آفرید+تصویر

نوع پوشش خانم مبارک فنانه وزیر فرهنگ جدید تونس در هنگام ادای سوگند در مقابل الباجی قائد السبسی جنجال آفرین شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پایگاه خبری الیوم السابع روز چهارشنبه گزارش داد، وزیر فرهنگ تونس در مراسم ادای سوگند در مقابل الباجی قائد السبسی در حالی که حجاب بر سر داشت دامن کوتاه پوشیده بود و این نوع پوشش در صفحات اجتماعی جنجال آفرین شد.

کاربران صحفات اجتماعی درخصوص نوع پوشش وزیر فرهنگ تونس اقدام وی را به سخره گرفتند و در این باره نوشتند: وی هم به طرفداری حزب النهضه و هم حزب ندا عمل کرده است.

مبارک فنانه سنی مذهب در سال 1969 در صفاقس به دنیا آمده است. وی استاد موسیقی است و در کانون ملی موسیقی در تونس تحصیل کرده و در سال 1986 از این کانون در زمینه موسیقی عربی فارغ التحصیل شده است.

حزب ندا و النهضه از احزاب مهم تونس هستند؛ رسانه های این کشور هفته گذشته از استعفای 19 نفر از نمایندگان پارلمان از اعضای حزب ندای تونس خبر دادند.

با استعفای تعدادی از اعضای حزب ندا در پارلمان تونس شمار نمایندگان این حزب در پارلمان 217 نفری تونس به 67 نفر رسید و این در حالی است که شمار نمایندگان حزب النهضه در پارلمان این کشور 69 نفر است.

به گزارش ایرنا، اکنون تعداد نمایندگان حزب النهضه در پارلمان تونس از حزب ندا پیشی گرفته است.

نوع پوشش وزیر تونسی جنجال آفرید+تصویر

الباجی قائد السبسی رئیس جمهوری تونس از حزب ندا می باشد.

حزب ندای تونس به عنوان جریانی سیاسی در سال 2013 رهبری اعتراض ها علیه دولت النهضه را به دست گرفت. این حزب در انتخابات 2014 گوی سبقت را از النهضه ربود و با آن دولت ائتلافی تشکیل داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین