کد خبر: ۳۴۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

نماینده مجلس: دلایل سفر مرتضوی به کربلا را خواهم گفت

روزنامه آرمان در گفت و گویی با سیدحسین دهدشتی، عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نوشت: انتظار داریم به گونه‌ای با متهمان برخورد شود که شائبه تبعیضی هم صورت نگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
وي با اشاره به نامه اخير سعيد مرتضوي اظهار داشت: فرافكني شيوه مرتضوي در مواقعي است كه تحت فشار قرار مي‌گيرد و بحث ما اين است كه بايد در دادگاه پاسخگو باشد. برخي از فرافكني‌هاي اخير مرتضوي در اين نامه، بخشي از اتهام‌هاي جديدي است كه پس از بررسي اتهام‌هاي گذشته بايد مورد بررسي قرار بگيرد، چراكه او در اين نامه دو قوه را زيرسوال برده و اتهام‌هايي به نمايندگان وارد كرده است.

عضو كميته تحقيق‌وتفحص از سازمان تامين اجتماعي اضافه كرد: شيوه مرتضوي اين است كه مدعي برخي مسائل شود و حتي در سفر كربلا هم با محافظ حضور يافته بود، البته اگر لازم باشد درباره دليل سفر كربلاي او هم صحبت خواهيم كرد ولي آن‌چه مسلم است اين است كه اگر كسي براي زيارت به كربلا برود، نياز به اينكه عكس بگيرد و مكرر اعلام كند كه به اين سفر رفته يا با عراقي‌ها عكس يادگاري بگيرد، ندارد. د

دهدشتي در پاسخ به سوال ديگري درباره احكام صادره توسط مرتضوي در دادگاه مطبوعات در دوران اصلاحات نيز خاطرنشان کرد: بنابر حكم دادگاه، آقاي مرتضوي با انفصال از خدمت و محروميت از قضاوت روبرو شده و اين حكم به اين معناست كه او صلاحيت قضاوت را ندارد و باتوجه به روند بيش از حد سريع پرونده‌هاي مطبوعاتي كه توسط مرتضوي صدور حكم شده، اين ابهام وجود دارد كه شايد بهتر است درباره آن قضاوت‌ها تجديدنظر به عمل ‌آيد. باتوجه به اينكه ممكن است در روند صدور حكم آن پرونده‌ها حقوق برخي از افراد ضايع شده‌ باشد، رسيدگي مجدد پرونده‌هاي مطبوعاتي آقاي مرتضوي كه بنابر ادعاي او با جسارت بسيار تعيين تكليف شده، ضروري است و بايد هرچه سريع‌تر روشن شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین