کد خبر: ۳۴۲۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

کاهش دما از اواخر وقت امروز در نیمه غربی و شمالی کشور/ آسمان تهران تا ۲روز آینده نیمه‌ابری است

از اواخر وقت امروز با نفوذ جریان‌های شمالی و عبور موج تراز میانی جو، در برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران و برف و کاهش دما شروع شده و به تدریج روز جمعه استان‌های ساحلی دریای خزر را فرا می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 براساس تحلیل داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، امروز در اغلب نقاط کشور جو پایدار حاکم است که پیامد آن انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه استان‌های مرکزی و شرقی روند افزایش دما ادامه می‌یابد؛ از اواخر وقت روز جاری با نفوذ جریان‌های شمالی و عبور موج تراز میانی جو در برخی مناطق شمال غرب، ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف و کاهش دما شروع شده و به تدریج روز جمعه استان‌های ساحلی دریای خزر را فرا می‌گیرد.

این موج روز شنبه در سواحل شرقی خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور سبب ابرناکی و بارش باران خواهد شد.

به گزارش فارس،آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 15 درجه و 4 درجه خواهد بود؛ روز شنبه هفته جاری آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط خواهد بود.

استان‌های کرمان با دمای 6 درجه زیر صفر، چهارمحال و بختیاری با دمای 5 درجه زیر سفر و آذربایجان غربی با دمای 7 درجه زیر صفر فردا سردترین استان‌های کشور و استان هرمزگان با دمای 24 درجه بالای صفر و یزد با دمای 22 درجه بالای صفر، گرم‌ترین استان‌های کشور ‌خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین