کد خبر: ۳۴۲۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خطاب به اصولگرایان: باید اینگونه باشیم وگرنه شکست می‌خوریم

آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در دومین همایش سراسری اصولگرایان که امشب در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: زمان ما، زمان حساسی است. هوشیاری‌های رهبر معظم انقلاب جلوی چشم ما است. ایشان با صراحت فرمودند که آمریکا در مقام نفوذ است و حتی تصریح کردند که در مجلسین هم آمریکا نفوذ می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: برای درک اهمیت زمان خودمان و احساس خطر همین بیان کافی است. یعنی آمریکا بخواهد خواسته‌های خود را در ایران پیاده کند و اگر از در بیرونش کردند از پنجره وارد شود از این‌رو در این شرایط باید بسیار حساس بود و شما وظیفه دارید که مردم را روشن کنید تا در انتخابات مجلس خبرگان هم به لیستی که جامعتین تهیه می‌کند رأی دهند.

وی اضافه کرد: جامعتین سوابق نورانی متعددی دارد و مورد عنایت امام خمینی (ره)‌ و مقام معظم رهبری هستند. در واقع عملکردشان نشان داده انسا‌ن‌های بیدار و آگاه به شمار می‌روند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنان خود به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ همانگونه که امام خمینی (ره)‌ فرمودند مجلس در رأس امور است، خداوند را شاکریم که دل‌های مردم ما را متوجه کرده به پیروی از انقلاب و مردم متدین ما در هر مقطعی احساس می‌کنند که حفظ انقلاب و اسلام وظیفه است در آن مقطع وارد می‌شوند که راهپیمایی‌های باشکوه از آن نمونه است و وفاداری‌شان را به امام (ره)‌ و رهبر انقلاب نشان داده‌اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: در این مقطع حساس زمانی هم ما احساس می‌کنیم جمع عظیمی در سراسر کشور هستند و این آمادگی و بصیرت را دارند و ما امیدواریم با بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اصولگرایان موفق شوند لیستی تهیه کنند که اعتماد رهبر معظم انقلاب را به دست آورد.

وی گفت: امیدواریم در نهایت لیستی در سراسر کشور داشته باشیم که رهبری ببینند و اعتماد کنند و به آن رأی دهند. این آرزوی ما است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید اهمیت وحدت را درک کنیم، افزود: کلمه وحدت خیلی جاذبه دارد اما اگر به درون آیات و روایات برویم این جاذبه در ما قوی خواهد شد. چرا که اختلاف و تفرقه در قرآن کریم به عنوان عذاب الهی مطرح است و خداوند وقتی بخواهد امتی را به واسطه عمل خود عذاب کند بین آنها ایجاد تفرقه خواهد کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان همیشه نشان داده‌اند که می‌خواهند بین مسلمین اختلاف بیندازند اما تاریخ نشان داده وقتی امت اسلامی موفق به وحدت شوند پیروز شده و دشمن هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی یادآور شد:‌ با همین وحدت در هر مقطعی که دشمن توطئه‌ای داشته خنثی شده است و آمریکا در طول این سنوات آرام ننشسته است و در هر مقطع و زمانی توطئه‌ کرده‌است اما با میدان آمدن مردم توطئه‌ها خنثی می‌شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: حالا که آمریکا باز می‌خواهد به ایران بیاید بحث نفوذش را باید مطرح کنیم.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: اهمیت مجلس خبرگان رهبری بر همگان روشن است، اهمیت مجلس هم همین‌طور. مجلس باید راه رهبر را ادامه دهد و مجلس متعهد با فکر واحد و انقلابی و ولایی و ارزش نهادن به ارزش‌های انقلاب و با فکر اینکه آمریکا دشمن است و با تمام وجود احساس دشمنی با آمریکا را داشته باشند، شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: برجام شکل گرفته و هیأت ایرانی با 1+5 مذاکره کرده و خواهد کرد و مقام معظم رهبری این اجازه را دادند هرچند از روز اول فرمودند من خوش‌بین نیستم، مهم این است که به فرمایش رهبری نرمش قهرمانانه باشد نه اینکه نرمش ذلیلانه به وجود آید و جوری نرمش نشود که آمریکا بدش نیاید این خیلی خطرناک است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: مبادا اینگونه باشد که ایران بگوید چشم و آمریکا هم تجاوز کند. اگر برخلاف برجام عمل کرد ما هم بگوییم که مقابله به مثل می‌کنیم اما در عمل کاری نکنیم.

آیت‌الله موحدی کرمانی تأکید کرد: باید با جرأت و شهامت و سریع هم دولت فعلی و هم مجلس آینده سخن بگویند و آمریکا احساس نکند که می‌تواند زور بگوید و ما تسلیمیم.

وی با تأکید براینکه باید بر اصول اخوت پایدار بود، گفت: اختلاف سلیقه نباید به تخاصم منجر شود و همه باید دست به دست هم دهند و در پی انتخاب اصلح باشند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر 100 گروه اصولگرا هست لیستی که برای تهران تنظیم می‌شود لیست 30 نفره‌ای است که همه در یک گروهند و اگر آنها اصلح هستند بقیه بگویند ما حرفی نداریم بلکه خوشحال باشند که اصلح انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله موحدی کرمانی تأکید کرد: اگر منتظر پیروزی و اجر اخروی هستیم باید اینگونه باشیم وگرنه شکست می‌خوریم؛ اینگونه نباشد که یک گروهی بگوید چون از آن گروه یک نفر در لیست نیست پس لیست جداگانه می‌دهیم. باید صالح‌ترین و شایسته‌ترین فرد انتخاب شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین