کد خبر: ۳۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

بازیکنی که می خواست کریم باقری پرسپولیس شود، چطور به این روز افتاد؟

رضا حقیقی نمونه بارز یک فوتبالیست ایرانی است که هیچگاه قدر خود را ندانست.
آفتاب‌‌نیوز :  نزدیک به سه سال قبل. یکی از پر سر و صداترین انتقال های لیگ برتر او بود. هافبک دفاعی فجرسپاسی که کلی مشتری داشت اما در نیم فصل، با جنجال زیادی به پرسپولیس پیوست. آن روزها رویانیان پول های زیادی در پرسپولیس خرج می کرد و همه می گفتند عامل نتیجه نگرفتن تیم، نداشتن یک هافبک دفاعی خوب است. سرانجام پس از کلی جنجال و بحث، حقیقی به پرسپولیس پیوست و به نظر می رسید تیم ملی هم صاحب یک هافبک دفاعی خوب شده است.

 حقیقی نیم فصل در پرسپولیس خوب بازی کرد. خیلی ها می گفتند او می تواند یک کریم باقری در پرسپولیس باشد. خود او هر بار می گفت که می خواهد ستاره شود. حقیقی حتی سال 92 همراه با تیم ملی راهی برزیل شد و مقابل آرژانتین هم چند دقیقه بازی کرد. بازیکنی که در جام جهانی حضور داشت و اینقدر درباره اش می نوشتند که قرار است روزی هافبک دفاعی شماره یک ایران باشد، اما رفته رفته رو به افول گذاشت. انتقال از پرسپولیس به پدیده شروع افول او بود.

چند بار حاشیه ساز شد و سپس به صبا رفت تا پیش علی دایی اعتبار از دست رفته اش را به دست بیاورد. ولی در صبا هم او ستاره ای خاموش بود و در نهایت از آنجا هم رفت تا به سوفان بوری تایلند ملحق شود. این سرنوشت رضا حقیقی بود، بازیکنی که تا همین دو سال قبل در جام جهانی بازی کرد. همبازیان او در همان تیم ملی امروز در لیگ های خوب و البته برتر ایران ستاره هستند و همچنان مشتریان پر و پا قرصی دارند اما حقیقی به جایی رسیده که مجبور شده به تایلند برای و 220 هزار دلار در آنجا توپ بزند. چه اتفاقی می افتد که بازیکنی در سطح او در عرض دو سال به اینجا می رسد؟ سوالی که بی شک خود او بهتر از هرکس دیگری می تواند جواب بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین