کد خبر: ۳۴۲۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

محجوب:صدا و سیما برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات روشش را اصلاح کند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی بر لزوم تصحیح روش در تبلیغات عمومی برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا محجوب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: دعوت مقام معظم رهبری هم مغتنم بود و هم حساسیت موضوع را یادآوری می کرد، به نظر می رسد برخی دستگاه‌ها و رسانه‌ها که راه تبلیغاتی‌شان را به گونه‌ای انتخاب کرده‌اند که ممکن است به کاهش مشارکت بیانجامد باید مسیرشان را اصلاح کنند یا کسانی که در جهت گیری‌های تبلیغاتی‌شان در جهت تضعیف مجلس و نشان دادن نقاط منفی حرکت می کنند باید این توصیه‌ها را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: قطعا این روش باید در تبلیغات عمومی از صدا و سیما تا گویندگان و رسانه‌های مختلف تصحیح شود تا مردم دلگرم و تشویق به شرکت در انتخابات شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به توصیه رهبری در مورد حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: نکته اساسی این است که تقویت نظام و دولت در تقویت مجلس است و یک مجلس قوی می تواند یک دولت و دستگاه قضایی قوی را سبب شود زیرا قوانین و تصمیمات در اینجا وضع می‌شود لذا ما امیدواریم این مشارکت حداکثری محقق شود و همه به شرکت در انتخابات ترغیب شوند.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آثار انکارناپذیری بر وجهه بین المللی نظام خواهد داشت در عین حال گفت: اینکه انتظار داشته باشیم محافل بین المللی از ما تعریف کنند بستگی به مزاج و منافع آن‌ها دارد اما به هر حال نمی توان منکر این تاثیرات شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین