کد خبر: ۳۴۲۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

پیام مهم امیر حاج رضایی برای مربیان تیم ملی امید

امیر حاج رضایی می گوید کادرفنی تیم ملی امید باید بدانند که همه دوست شان دارند و نگران شان هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر حاج‌رضایی که به عنوان کارشناس فنی به برنامه فوتبال برتر رفته بود تا بازی ایران و قطر را آنالیز کند ، از همان ابتدای بازی به ترکیب ابتدایی محمد خاکپور نقد داشت.

 او چند بار به ترکیب تیم اشاره کرد و آفساید گیری های تیم از فاصله نزدیک به 35 متری از دروازه را کاری با ریسک بالا اعلام کرده بود. همچنین او اعتقاد داشت تیم در نیمه اول نتوانسته موقعیتی بسازد و نیاز به این دارد که از همان ابتدای نیمه دوم تیم تغییر کند و بازیکنانی مثل ترابی ، پهلوان و کمندانی را در ترکیب تیم قرار بگیرند.

اتفاقی که بعد از 17 دقیقه در نیمه دوم به مرور رخ داد و روند تیم ملی را خیلی بهتر کرد اما مانع از شکست تیم امید نشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حاج رضایی بعد از بازی با اشاره به این اتفاقات گفت:«ما در نیمه اول مشکل خلق موقعیت داشتیم اما در نیمه دوم دیدیم آمدن بازیکنی مثل ترابی ، چه تغییراتی در تیم ایجاد کرد و ما چقدر موقعیت داشتیم.به هر حال ما در اردوی تیم نیستیم و نمی دانیم چرا چنین بازیکنی این همه مدت روی نیمکت بود یا ما 17 دقیقه از شروع نیمه دوم را از دست دادیم و بعد تغییرات دادیم. البته درباره پنالتی هم باید بپذیریم ، روزبه کار خیلی دشواری داشت . امیدوارم درسهای این بازی در ادامه به کمک تیم ملی امید بیاید.امیدوارم مربیان تیم ملی امید هم بدانند که ما دوست شان داریم و نگران تیم ملی کشورمان هستیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین