کد خبر: ۳۴۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

5 کشته در تصادف پراید و کامیون در آزادراه قزوین - کرج

رییس پلیس راه استان قزوین از کشته شدن پنج سرنشین یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه قزوین - کرج خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ بهرام زینلی در گفت و گو با ایرنا افزود: وقوع یک فقره تصادف در ساعت 8 صبح امروز در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج حوالی شهر آبیک، عوامل پلیس راه را بلافاصله در محل حادثه حاضر کرد. 

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک کامیون با پلاک کشور ترکیه در این حادثه، ادامه داد: متاسفانه در این تصادف که علت آن از سوی کارشناسان پلیس راه تغییر مسیر ناگهانی سواری پراید نسبت به کامیون روی داد، هر پنج سرنشین پراید جان خود را از دست دادند. 

به گفته وی، برابر ماده 119 در راههای خط کشی شده وسایل نقلیه باید در مسیر بین خطوط حرکت کرده و در صورت نیاز به خروج و تغییر مسیر با احتیاط کامل و با استفاده از چراغ های راهنما و یا با دادن علامت مانند بوق زدن و تعویض نور بالا و پایین به هنگام شب، راننده وسیله نقلیه دیگر را از قصد خود آگاه کنند. 

سرهنگ زینلی، تغییر مسیر ناگهانی خودروها در راههای ارتباطی، به خصوص آزادراهها را بسیار خطرناک اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه رانندگان در این مسیرها با توجه به وجود سه خط عبور آزاد، بدون توجه کافی اقدام به تغییر مسیر می کنند که این عامل باعث وقوع بسیاری از سوانح و تلفات جاده ای می شود. 

این مسوول انتظامی اضافه کرد: تغییر مسیر ناگهانی بعد از رعایت نکردن فاصله طولی با خودرو مقابل و توجه نکردن به جلو، سومین عامل وقوع تصادف های جاده ای در بزرگراههای استان قزوین به خصوص آزاد راه قزوین - کرج و قزوین - زنجان می باشد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین