کد خبر: ۳۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

توقف اینترمیلان برابر آتلانتا در دیدار گل به خودی ها

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا در دیداری پر برخورد برابر تیم فوتبال آتلانتا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا این دو تیم امتیاز بازی را با یکدیگر تقسیم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این دیدار که در چارچوب هفته بیستم لیگ سری آ ایتالیا برگزار شد، ابتدا جیسون موریلو مدافع تیم اینترمیلان در دقیقه 17 و به اشتباه دروازه هم تیمی های خود را گشود تا تیم آتلانتا پیش بیافتد.

اما در دقیقه 25 این رافائل تولولی مدافع تیم آتلانتا بود تا این بار به اشتباه دروازه تیم خود را به نفع تیم اینتر باز کرد تا هر دو تیم گل به خودی زده باشند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اینترمیلان با این تساوی و با 40 امتیاز تا پیش از پایان هفته بیستم رقابت های سری آ در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم فوتبال آتلانتا نیز که تا پیش از این دیدار از 19 بازی خود 24 امتیاز داشت، با کسب یک امتیاز این دیدار بدون تغییر و با 25 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

داور در این دیدار به 8 بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم بازیکنان آتلانتا 3 و سهم بازیکنان اینتر از این کارت ها 5 کارت بود.

براین اساس رافائل تولولی (14)، آلخاندرو گومز(40) و گیتانو موناچلو(51) از تیم آتلانتا و استفان جووتیچ(36)، فردی گوآرین (44)، مارسلو بروزوویچ(53)، دانیلو ده آمبروسیو (62) و جاناتان بیابیاتی (82) از تیم اینتر کارت زرد گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین