کد خبر: ۳۴۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

نظافت تهران اولویت سال آینده شهرداری می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا مهم‌ترین شاخص‌های بودجه سال 95شهرداری تهران را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران، ناصر امانی، معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در تنظیم و تدوین لایحه بودجه، سیاست‌ها و الزامات ابلاغی شورای شهر تهران و تدابیر ابلاغی شهردار تهران اخذ و لایحه بر آن اساس نگارش شده، گفت: در بودجه سال 95 مهم‌ترین اولویت، مباحث مرتبط با نگهداشت شهر تهران بوده است که سعی شده به گونه‌ای تدوین شود که زیبایی، پوشش فضای سبز و نظافت شهر تهران حفظ شود و حتی المقدور هم از منظر کمی و هم کیفی ارتقا یابد.   
 
او به ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در حوزه خدمات شهری به اعتبار ستاد محیط زیست توجه ویژه شده است و در صورت تصویب، محیط زیست شهری و حفظ و توسعه فضای سبز شهر تهران از اولویت‌های بودجه سال 95 خواهد بود. 

امانی سومین اولویت بودجه سال 95 را توسعه حمل و نقل ریلی اعلام کرد و گفت: تکمیل و بهره‌برداری از خطوط 6 و 7 مترو در پایان سال 96 در دستور کار شهرداری تهران است و اعتبارات متناسب با حجم عملیات در سال 95 برای این منظور در نظر گرفته شده است. 

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران ادامه داد: در بودجه سال آینده به پیشگیری و مدیریت بحران نیز توجه ویژه شده است و در این راستا اعتبارات لازم برای تجهیز و ساماندهی گروه‌های دوام در محلات در نظر گرفته شده است. 

او از نوسازی بافت‌های فرسوده به‌عنوان اولویت دیگری یاد کرد و گفت: شهرداری تهران همواره و با توجه به اختیارات و امکاناتش سعی بر تشویق و ترغیب ساکنان این بافت‌ها در نوسازی کرده است و در بودجه سال 95 پیشنهاد کرده که مابه‌التفاوت وام‌هایی را که مردم در این بافت‌ها می‌گیرند، پرداخت کنند تا محرک بیشتری برای ساکنان این مناطق ایجاد شود. 

ناصر امانی به مطالبات پیمانکاران اعم از حقیقی و حقوقی نیز اشاره کرد و گفت: تسویه این مطالبات نیز از اولویت‌های لایحه بودجه سال 95 است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین