کد خبر: ۳۴۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

حاشیه‌های جلسه امروز مجلس/ از خوش و بش با روحانی تا گرفتن عکس سلفی با ظریف!+تصویر

رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امروز با استقبال گرم نمایندگان خانه ملت مواجه شدند و بازار دیده بوسی و با ظریف و روحانی امروز در بهارستان داغ بود.
آفتاب‌‌نیوز :
هنگام ورود حجت الاسلام حسن روحانی به همراه محمدجواد ظریف که بامداد امروز با اولین پرواز خود را از وین به تهران رسانده بود، نمایندگان به استقبال وی رفته و او را در اغوش گرفتند. آن ها همچنان به رئیس جمهور اجرایی شدن برجام را تبریک گفتند.

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، روحانی و ظریف در حالی ساعت 8:40 دقیقه صبح وارد صحن علنی  مجلس شدند که بعضی از اعضای کابینه همچون محمدباقرنوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور،  محمود واعظی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، مرتضی بانک و حسن قشقاوی آن ها را همراهی مي‌کردند.

نکته جالب حضور ظریف و روحانی در جلسه امروز مجلس، حضور کمرنگ دلواپسان در حلقه اطراف رئیس جمهور بود و خبری از حاشیه ها و برخی بی اخلاقی های گذشته که از سوی این نمایندگان صورت می گرفت نبود. هنگام سخنرانی رئیس جمهور یکی از اعضای هیات رئیسه که از منتقدین جدی دولت و برجام است، در جایگاه هیات رئیسه حضور نداشت.

حاشیه‌های جلسه امروز مجلس/ از خوش و بش با روحانی تا گرفتن عکس سلفی با ظریف!+تصویر

این در حالی بود که  بسیاری از نمایندگان با حضور در جایگاه ظریف و ايستادن کنار او، با وزیر امورخارجه که این روزها یکی از محبوب ترین سیاستمداران کشور است، عکس سلفی و یادگاری می گرفتند. در آستانه انتخابات مجلس دهم شاید آنها بتوانند برای جلب آراء عمومی در پوسترهای خود از این عکس ها استفاده کنند!

زمانی که رئیس جمهور سخنرانی خود را به پایان برد و لایحه بودجه 95 را تقدیم مجلس کرد؛ جمعیت زیادی از نمایندگان با تجمع در مقابل جایگاه ناطقین که رئیس جمهور در آنجا قرار داشت دور وی حلقه زده و با او به رو بوسی و خوش و بش پرداختند و او را تا بیرون از صحن خانه ملت همراهی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
7
خواهش میکنم با دکتر ظریف روبوسی نکنید مریض میشن آنفولانزا خدای نکرده می گیرند. لطفا روبوسی ها رو با دلواپسان بکنید. الان به حمایت شما احتیاج دارند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین