کد خبر: ۳۴۳۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

افشارزاده بازیکنان و مظلومی را به خاطر اعتصاب تهدید کرد!

مدیرعامل استقلال امروز به تمرین استقلال می رود تا ببیند ماجرای اعتصاب چیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 شروع اردوی استقلال از امروز در هتل المپیک، در پاره ای از ابهام است. پس از چند روز شایعه و البته تکذیب استقلالی ها، روز شنبه بازیکنان قصد نداشتند در تمرینات شرکت کنند و دست به اعتصاب بزنند. پس از صحبت های مظلومی تمرینات برگزار شد اما امروز قویا خبر رسید که اردوی آبی ها از فردا در هتل المپیک برگزار نخواهد شد. پس از مشورت باشگاه استقلال با کادر فنی، قرار شد این تیم به جای سفر به کشورهای خارجی یا شهری دیگر، در همین تهران و هتل المپیک اردوی خود را برگزار کند. بازیکنان استقلال اما با وجود مشکلات مالی به مسئولان باشگاه پیغام داده اند به این اردو نمی روند و بهتر است باشگاه هزینه های اردو را به آنها بدهد تا مشکلات مالی شان حل شود. 

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، یکی از دلایل اصلی ناراحتی استقلالی ها میزان پرداختی به پرسپولیسی هاست! اسپانسر پیامکی دو باشگاه، طبق اعلام مسئولان، نزدیک به 7 میلیارد بیشتر به پرسپولیسی ها پرداخت کرده و از نظر بازیکنان، میزان دریافتی بازیکنان آنها هم بیشتر بوده است. البته بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد و به خبرگزاری فارس می گوید: «اصلا اینطور نیست. باشگاه پرسپولیس تازه 27 درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده است اما ما در استقلال بازیکنانی داریم که بالای 35 درصد قرارداد خود را گرفته‌اند.» 

بهرام افشارزاده امروز قصد دارد در تمرین استقلال حاضر شود و با مظلومی و بازیکنان حرف بزند. او پیش از حضور در تمرین، با موضع گیری تند علیه اعتصاب بازیکنان، به آنها هشدار داد که نباید تمرین را تعطیل کنند: «نه بازیکنان و نه سرمربی حق ندارند به خاطر مسائل مالی تمرین را تعطیل کنند. من امروز در این خصوص با بازیکنان صحبت می‌کنم و به آنها می‌گویم بازیکن که نباید تمرین را تعطیل کند. آنها قرارداد حرفه‌ای دارند و باید به کار خود مشغول باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین