کد خبر: ۳۴۳۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

حضور طهماسبی در پرسپولیس منتفی شد

پیوستن مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی به پرسپولیس منتفی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
داستان بدون دروازه بان شدن پرسپولیس از شروع تعطیلات نیم فصل کلید خورد. زمانی که سوشا مکانی بازداشت شد تا هواداران پرسپولیس متعجب از اتفاق جدیدی باشند که برای دروازه بان پرحاشیه و ملی پوششان افتاد. 

به گزارش ایرنا، دقیقا در روز بازداشت مکانی ایمان صادقی گلر دوم قرمز ها هم رضایت نامه گرفت و راهی تیم دست اولی خونه به خونه شد تا در لیگ یک بازی کند. 

برانکو برای تعطیلات در کرواسی به سر می برد اما از بی دروازه بان شدن شوکه شده بود و رسانه ها هم هرروز از یک نام برای حراست از دروازه سرخ ها نام می بردند. 

علیرضا بیرانوند گلر دوم تیم ملی و دروازه بان خوب نفتی ها گزینه نخست پرسپولیس بود. در ابتدا مدیران نفت با حضور گلر اول خود به شدت مخالفت کردند اما رفته رفته آنها حاضر به معاوضه بیرانوند با یکی از بازیکنان پرسپولیس شدند که به یکباره مدیران نفت نام مهدی طارمی آقای گل لیگ را مطرح کردند و البته این اتفاق واکنش جدی برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت و این موضوع باعث شد تا انتقال بیرانوند به پرسپولیس کلا منتفی شود. 

مهرداد طهماسبی دروازه بانی که در صبا قم عملکردی فوق العاده داشت و خیلی زود نامش بر سر زبان ها افتاد و در ابتدای فصل برای پیشرفت هرچه بیشتر راهی تراکتوسازی شد اما در قرمز های تبریز با بدشانسی به نام اخباری روبه رو شد. 

آنقدر محمد رضا اخباری در تراکتور خوب کار کرد که طهماسبی به نیمکت قرمز های تبریز دوخته شد. 

طهماسبی که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به تبریز آمده بود حالا برای اثبات توانمندی های خود مجبور به جدایی از تراکتور است و از پرسپولیس و فولاد پیشنهاد دارد که به نظر می رسد حضور او در پرسپولیس به دو دلیل منتفی است. 

دلیل اول مسایل مالی است که گفته می شود مسئولان تراکتورسازی 4 میلیارد ریال برای رضایت نامه او درخواست کرده و خود طهماسبی نیز 9 میلیارد ریال می خواهد و قطعا پرسپولیسی ها با این مبلغ می توانند یک گلر مطمئن تر از اروپای شرقی به خدمت بگیرند. 

اما شاید دلیل مهم تری که تراکتوری ها را مجبور به پیشنهاد این مبلغ بالا برای صدور رضایت نامه گلر نیمکت نشین خود کرده این است که آنها نمی خواهند به هیچ یک از تیم های مدعی قهرمانی بازیکن دهند. 

آسمیر آودوکیچ و نیلسون دو گلر خارجی که در طی سال های گذشته پیراهن شماره یک پرسپولیس را به تن کردند و اتفاقا میان هواداران هم محبوب بودند گلر های دیگری بودند که این روزها برای پرسپولیسی شدن نامشان مطرح شده است. 

پرو‍ژه حضور نیلسون در پرسپولیس خیلی زود منتفی شد و دلیل آن سن بالای گلر محبوب سال های قبل پرسپولیس بود اما پرونده آودوکیچ همچنان باز است و او را می توان یکی از گزینه های جدی سرخ ها دانست. 

نستروف و چند گلر خارجی دیگر از آسیا و اروپای شرقی دیگر نیز گزینه هایی بودند که برای پرسپولیس مطرح شدند که به نظر می رسد در نهایت برانکو از میان یکی از این گلرهای خارجی دروازه بان شماره یک خود را انتخاب خواهد کرد و برای انتخاب گلر شماره 2 خود باید به سراغ دروازه بانان ایرانی و احتمالا لیگ یکی برود. 

پرسپولیسی ها در صورتی که با نستروف به توافق برسند با توجه به خالی بودن یک سهمیه بازیکن آسیایی خود نیاز به خارج کردن نام هیچ بازیکنی از لیست فعلی ندارند اما در صورتی که به دنبال آودوکیچ باشند باید یکی از سه بازیکن خارجی خود را از لیست خارج کنند که شانس مایکل اومانیا بیش از ماریچ و بن سون است. 

البته برخی منابع از معاوضه ننزیچ گلر راه آهنی ها با اومانیا نیز می دهند که این مساله هنوز قطعی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین