کد خبر: ۳۴۳۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
استاندار تهران خبر داد

بررسی مجدد پرونده‌های داوطلبان عدم احراز صلاحیت

استاندار تهران از بررسی مجدد پرونده‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است، خبر داد و گفت: پیروزی هسته‌ای با درایت رهبری رقم خورد و غربی‌ها مجبور به تغییر سیاست‌های خود شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسین هاشمی ظهر امروز در چهارمین دوره آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران در پارک فناوری پردیس اظهار داشت: امروز، روزی باشکوه برای کشور است و پیروزی هسته‌ای با هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، وزیر امور خارجه و همکارانش رقم خورد.

به گزارش فارس، وی افزود: در مذاکرات با قدرت‌های بزرگ، همه دنیا در یک‌سو و ما در طرف دیگر میز بودیم و همین صحنه برای ما یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.
استاندار تهران ادامه داد: هر کس آشنایی کمی با مسائل جهان داشته باشد، قدرت جمهوری اسلامی ایران را مقابل ابرقدرت‌ها متوجه می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: 12 سال تحت فشار شدیدترین تحریم‌ها بودیم و غربی‌ها با این محدودیت‌ها قصد داشتند ملت ایران را تحت‌فشار بگذارند تا به اهداف خود برسند؛ اما با حضور ملت و درایت رهبری و رئیس‌جمهوری مجبور به تغییر سیاست‌های خود شدند.
وی اظهار کرد: تمام جهان متوجه شدند که نمی‌توانند با ملت ایران با زبان زور صحبت کرد؛ چون ملت ایران با پیشینه تاریخی 2 هزار و 500 ساله‌ای که دارد، حاضر است مشکلات تحریم‌ها را بپذیرد؛ اما عزت خود را زیرسئوال نخواهد برد؛ همچنین اگر زمان فعلی کشور در تاریخ بررسی شود، یکی از مقاطع درخشانمان خواهد بود.

استاندار تهران در پایان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌ها در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نباید اجازه دهیم در دوران انتخابات و فشردگی امور، عده‌ای سوءاستفاده کنند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری به صراحت نظر خود را در خصوص مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز اعلام کردند، ما نیز نباید غفلت کنیم و با پیشگیری در مرحله اول و برخورد جدی با افرادی که به دنبال دست‌درازی به زمین‌های منابع طبیعی هستند، مقابله کنیم.

وی ادامه داد: 20 روز زمان وجود دارد تا برای اعلام شکایت و بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوان از آن استفاده کرد و آن دسته از کاندیداهایی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، مورد بررسی مجدد قرار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین