کد خبر: ۳۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

رونی فان‌خال را نجات داد/ چهارمین شکست لیورپول مقابل منچستریونایتد

منچستریونایتد توانست با تک گل وین رونی لیورپول را شکست دهد تا همچون بازی رفت سه امتیاز حساس داربی فوتبال انگلیس را کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز : دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در حساس‌ترین دیدار هفته 22 لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد و در حضور 43 هزار و 865 نفر به مصاف هم رفتند. قضاوت این دیدار حساس به عهده مارک کلاتنبرگ بود.

بازی با برتری لیورپولی‌ها شروع شد و در دقیقه 10 شوت فیرمینو به دیرک دروازه منچستریونایتد اصابت کرد. در این صحنه خروج اشتباه دخیا نزدیک بود کار دست منچستری‌ها بدهد.

در ادامه باز هم بازیکنان لیورپول صاحب چند موقعیت شدند که جدی‌ترین آن را هندرسون از دست داد که ضربه او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت. در این نیمه منچستریونایتد مانند بازی‌های قبل خوب ظاهر نشد و حتی یک شوت هم به چارچوب دروازه نداشت.

در این نیمه درگیری لوکاس و فلینی نزدیک بود داور را مجاب به دادن کارت زرد و یا حتی قرمز به بازیکنان دو تیم کند که در نهایت این درگیری فیصله یافت.

در نیمه دوم نیز این لیورپول بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت و یک بار توسط امره چان نزدیک بود به گل برسد که شوت سهمگین این بازیکن را دخیا برگشت داد. البته مارسیال هم یک بار از زاویه بسته نزدیک بود دروازه لیورپول را باز کند.

در نهایت قفل دروازه‌ها را وین رونی در دقیقه 78 شکست. سانتر ماتا با ضربه سر خوب فلینی همراه شد که این توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما در برگشت وین رونی با شوتی سرضرب دروازه مینیوله را باز کرد تا رونی در شهری که خود در آن به دنیا آمده منفورتر از قبل شود.

منچستریونایتد که فصل قبل هم توانست لیورپول را در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد، امسال نیز با هدایت فان خال توانست به این مهم دست یابد و در هر دو دیدار رفت و برگشت لیورپول را با شکست بدرقه کند تا یورگن کلوپ نتایج سینوسی خود را با لیورپول ادامه دهد.

به گزارش ایسنا،امشب همچنین آرسنال باید با استوک سیتی دیدار کند و در صورت برد می‌تواند صدرنشین لیگ برتر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین