کد خبر: ۳۴۳۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

حملات جدید عربستان به مناطق مختلف یمن

جنگنده‎های سعودی در ادامه جنایات خود علیه ملت یمن، امروز مناطق مختلف دو استان «اب» و «صنعاء» را بمباران کردند.
آفتاب‌‌نیوز : جت‎های سعودی امروز(یکشنبه) مناطق مختلف این کشور از جمله «السبره» و «جارف» را بمباران کردند.

به گزارش فارس، شبکه المسیره یمن گزارش داد که در این حملات هوایی یک موتور سیکلت در بازار اللیل در منطقه السبره استان اب هدف قرار گرفت که در پی آن دو نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستانی به منطقه «جارف» در منطقه بلاد الروس واقع در استان صنعاء حمله هوایی کردند که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه الجزیره گزارش داد که یک انفجار نیز امروز در نزدیکی منزل مسکونی «شلال شائع» رئیس پلیس شهر عدن رخ داد. در این انفجار نیز تعداد کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، نیروهای یمنی سحرگاه امروز پایگاه سعودی‌ها در مأرب را با یک فروند موشک بالستیک «توچکا» هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد که واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه «بیرق» در مأرب واقع در شرق صنعا را که در تصرف نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان است، هدف قرار دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع نظامی اعلام کرد که قبل از شلیک موشک «توچکا»، 4 فروند موشک کاتیوشا هم مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی در شهر مارب را هدف قرار داده بود.

بنا بر این گزارش، بعد از این حمله تعداد زیادی خودروی نظامی، تانک و زرهپوش آتش گرفتند و آمبولانس ها به سوی مقر مذکور روانه شدند که نشانگر وجود کشته ها و زخمیانی در میان نیروهای ائتلاف سعودی و عناصر طرفدار رئیس جمهور فراری یمن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین