کد خبر: ۳۴۳۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

مصرف اصولی چای و کاهش وزن

اگر به دنبال کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواهتان هستید با مصرف اصولی چای می توانید ظرف مدت زمان کوتاهی به خواسته تان برسید.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر حسن اکبری متخصص آسیب‌شناسی و مدرس طب اسلامی ایرانی اظهار داشت: چای(سبز یا سیاه) از طریق ضعف سلولی باعث لاغری می شود در نتیجه انتخاب مناسبی برای کاهش وزن نمی‌باشد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران،وی تاکید کرد: تغذیه سالم در کنار استفاده از دمنوش‌های مناسب همراه با فعالیت‌ ورزشی به کاهش وزن کمک می‌کند.

اکبری گفت: در صورت نیاز به کاهش وزن به جای چای از عرقیات و دمنوش‌های سنتی مانند بادرنجبویه، اسطوخودوس، گل گاوزبان، عناب، زعفران، زنجبیل،‌دارچین، نعناع، پونه، چای کوهی و یا آب جوش به همراه خرما بر اساس نوع مزاج خود استفاده نمائید.

اکبری بیان کرد: نحوه‌ی درست استفاده از دمنوش‌ها برای گل‌ها همانند چای دم‌کردن و ریشه‌ها جوشاندن بین 5 الی 10 دقیقه است. بهتر است در صورت تمایل فرد به مصرف چای، آن را به صورت رقیق و ترجیحا همراه با هل یا دارچین 2 ساعت بعد از وعده غذایی نوشید.


اکبری در پایان خاطر نشان کرد: چای و دمنوش‌ها باید به صورت تازه مورد استفاده قرار گیرد و باید دم بکشد نه اینکه بجوشد چون جوشیدن باعث از بین رفتن خواص سودمند آن ها می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین