کد خبر: ۳۴۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

سخنان وزیر اطلاعات در مجلس درباره اقدامات علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی

مصری همچنین تصریح کرد: مسئولان وزارت اطلاعات همچنین بیان کردند که علما و بزرگان اهل تسنن منطقه همکاری بسیار جامع و صمیمانه‌ای داشتند که چقدر همکاری آنها در پیشگیری و خنثی کردن اهداف گروه‌های تکفیری در کشور موثر بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در خصوص گزارش‌ ارائه شده توسط وزیر اطلاعات در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس با مسئولان وزارت اطلاعات، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی امروز شاهد گزارش کامل و جامعی از طرف وزارت اطلاعات بودیم و طبیعتا شاید این سوال برای همه وجود داشته باشد که همه منطقه درگیر گروه‌های تکفیری هستند و شاید هم تمام تلاش‌های آنها علیه جمهوری اسلامی ایران است، اما چگونه است که در کشور ما از شرارت‌های آنها اثری دیده نمی‌شود؟ آیا وجود ندارد یا خنثی می‌شود؟

وی افزود: امروز گزارش مفصلی هم به صورت مکتوب و هم به صورت تصویری داشتیم که سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌های گروه‌های تکفیری و داعشی را صدها کیلومتر خارج از مرزها خنثی می‌کنند و بسیاری از موارد هم بوده در سال‌های گذشته و امسال که گروه‌های تکفیری می‌خواسته‌اند در کشور عملیات انجام دهند اما در همان نقطه صفر نابود شدند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین اظهار کرد: یکی از مسائل دیگر مطرح در جلسه غیرعلنی امروز این بود که بعضی کشورهای مرتجع منطقه حمایت‌های نظامی، تسلیحاتی و مالی از نیروهای تکفیری داشته‌اند. شاید هدف آنها ناامن کردن ایران بوده که همه آنها نیز خنثی شده و مقادیر زیادی مهمات و یا افرادی که می‌خواسته‌اند عملیات انجام دهند خنثی و دستگیر شده‌اند.

مصری همچنین تصریح کرد: مسئولان وزارت اطلاعات همچنین بیان کردند که علما و بزرگان اهل تسنن منطقه همکاری بسیار جامع و صمیمانه‌ای داشتند که چقدر همکاری آنها در پیشگیری و خنثی کردن اهداف گروه‌های تکفیری در کشور موثر بوده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز از این همه دقت و برنامه‌ریزی هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات قدردانی و تشکر کردند.

مصری در ادامه خاطرنشان کرد: این امنیتی که امروز در کشور حاصل است ناشی از فعالیت‌های برادران و خواهران ما در وزارت اطلاعات می‌باشد و کلیه عملیات‌هایی هم که ضدانقلاب در بعضی مناطق مرزی انجام داده و باعث شهادت مرزبانان شده است همه این افراد توسط وزارت اطلاعات در عملیات‌های مختلف به هلاکت رسیده‌اند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: امروز شاهد هستیم بیش از 10 گروه تروریستی علیه ایران فعالیت می کنند که همه عملیات‌های آنها در کشور خنثی شده است. البته اقدام خوب دیگری که انجام شده شناسایی همه سمپاد‌هایی است که به نوعی گروه‌های تکفیری می‌خواهند بر روی آنها کارهای عقیدتی انجام دهند. خوشبختانه بانک اطلاعاتی همه سمپادها وجود دارد و همه آنها تحت نظر هستند که فریب گروه‌های تروریستی را نخورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین